//

Na RedSnow Unlock Iphone niet meer aan

Na RedSnow Unlock Iphone niet meer aan discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) *Ik bedoel natuurlijk niet RedSnow unlock, maar Jailbreak* Excuses voor het aanmaken van het aanmaken van een nieuwe discussie. Zojuist heb ik mijn Iphone 3GS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-10, 17:35
MarlonW MarlonW is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard Na RedSnow Unlock Iphone niet meer aan

*Ik bedoel natuurlijk niet RedSnow unlock, maar Jailbreak*

Excuses voor het aanmaken van het aanmaken van een nieuwe discussie. Zojuist heb ik mijn Iphone 3GS met iOS 4.1 (via Itunes een 2 weken geleden "per ongeluk" geinstalleerd) proberen te jailbreaken met RedSnow. Tijdens het rebooten bleef hij hangen waarna ik het programma heb afgesloten, dientengevolge ik mijn Iphone niet meer krijg opgestart.. Ik ben ten einde raad en had me eigenlijk verheugd om nu te jailbreaken en vanavond / morgen te unlocken..

Wie heeft aub een oplossing voor me?

Laatst gewijzigd door MarlonW; 28-11-10 om 17:35. Reden: Verkeerde titel..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-10, 17:39
MarlonW MarlonW is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Vreemd genoeg kreeg ik hem nu ineens weer aan toen ik de rechter knop bovenop tegelijk met de home button ingedrukt hield.. Wat moet ik doen om nu alsnog succesvol te kunnen jailbreaken, ik heb al die custom ISPW gedownload, want die kon ik nergens op m'n pc vinden.. Zoals hierboven al vermeld bleef hij de afgelopen keer hangen tijdens het rebooten..

Daarbij vroeg ik me af of ik wel RedSnow mag gebruiken, aangezien er iets staat over een waarschuwing deze niet te gebruiken indien met UltraSnow is geunlocked.. De vorige keer heb ik met Spirit geunlocked, maar dankzij de update naar iOS 4.1 is deze dus weg (?). Kan ik nu gewoon RedSnow gebruiken of zal de unlock die vandaag of morgen komt ook van UltraSnow zijn en moet ik blij zijn dat hij voorheen is blijven hangen tijdens reboot waardoor de jailbreak niet is gelukt?

Laatst gewijzigd door MarlonW; 28-11-10 om 17:43.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: unlock redsnow 0.93 werkt niet dicapi Unlock 12 08-07-10 21:11
iPhone 3G: Jb via redsnow en unlock nu met?? jcpearl Unlock 1 17-04-10 16:02
iPhone 3G: iphone 3g unlock redsnow os 3.0...geen signaal provider meer steefsteef Unlock 14 29-08-09 00:53
iPhone 1e gen.: iPhone werkt niet meer na Redsnow Tommi Tippi Unlock 6 29-06-09 10:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.