Reserve kopie van 4.2.1 op 4.1 zetten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Overlaatst had ik mijn iphone 4 naar 4.2.1 geupgrade met het gedacht dat ik rap zou kunnen jailbreaken. Maar vandaag heb ik een downgrade gedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reserve kopie van 4.2.1 op 4.1 zetten
Overlaatst had ik mijn iphone 4 naar 4.2.1 geupgrade met het gedacht dat ik rap zou kunnen jailbreaken.
Maar vandaag heb ik een downgrade gedaan naar de 4.1 firmware omdat ik deze wel untethered kan jailbreaken. Nu wou ik dus in itunes mijn laatst gemaakte (op 4.2.1) reservekopie terugzetten. Maar als ik dit probeer dan lukt het niet omdat de firmware op de iphone ouder is. Ik vraag mij dus af of er nu echt geen enkele mogelijkheid is om de reservekopie op mijn iphone (met 4.1) te zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vraagje: hoe heb jij gedowngrade naar 4.1?? ik wil ook weer terug want ik mis ook mijn jailbreak!! ik heb niets opgeslagen van shsh ofzo: (
|
|
||||
|
||||
Als je geluk hebt signeert Apple 4.1 nog en kun je ook zonder SHSH blobs terug naar 4.1.
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
felixbruns.de of de wiki hier
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ glennvho ik doe toch iets fout denk ik, ik krijg 4,1 er niet op, kan jij misschien uitleggen hoe ik het moet doen want het lukt echt niet en ik zie dat jij het ook vandaag heb gedaan
alvast super bedankt! Laatst gewijzigd door markjan; 29-11-10 om 19:04. |
|
|||
|
|||
hoe krijg je nu een reservekopie van een nieuwe iOS op een oudere versie?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Reserve kopie | jimspeed1998 | iTunes | 2 | 13-05-11 22:44 |
Windows: reserve kopie | dwight11 | iTunes | 3 | 19-11-10 10:52 |
Reserve kopie. | Drime | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 20:30 |
Reserve kopie | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 1 | 28-12-08 18:33 |
Windows: Reserve kopie terug zetten | nicosomers | iTunes | 9 | 22-10-08 13:08 |
|
|