Unexpected error discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg een unexpected error nadat ik mijn twee knopjes volgens instructie ingedrukt heb, ik heb deze error nog nooit eerder gezien. Weet iemand hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Unexpected error
Ik krijg een unexpected error nadat ik mijn twee knopjes volgens instructie ingedrukt heb, ik heb deze error nog nooit eerder gezien.
Weet iemand hier een oplossing voor? Zelf geeft het programma aan het device opnieuw te booten en/of van USB ports te veranderen. Dit werkt niet.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand? Ik heb het nog steeds... Wat is inmiddels het makkelijkste wat betreft iPhone 3G jailbreaken? (hij is al simlockvrij)
|
|
|||
|
|||
Bedoel je met 2 knopjes inhouden een poging om hem in DFU mode te brengen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Unexpected Error During Preparation met Redsn0w 0.9.6rc16 op 4.3.3 | olivieb | Jailbreak | 15 | 16-05-11 17:31 |
3g error 28 | twaalfuur | iPhone algemeen | 6 | 28-11-09 22:49 |
unexpected exchange mailbox server error code 400 | Diftar | iPhone algemeen | 0 | 13-05-09 14:44 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
error 20 | qteklover007 | Archief | 2 | 14-07-08 21:39 |
|
|