telefoon icon verdwenen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vandaag mijn telefoon ( iphone 3g) gejailbreakt (4.2) maar toen zat ik te kijken en ineens telefoon icon verdwenen, ik heb overal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoon icon verdwenen
hallo
ik heb vandaag mijn telefoon ( iphone 3g) gejailbreakt (4.2) maar toen zat ik te kijken en ineens telefoon icon verdwenen, ik heb overal gezocht maar ik kan het nergens vinden kan iemand me helpen en wat ik hieraan kan doen?? mvg Rens |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
per ongeluk met SBSettings verborgen?
|
|||
|
|||
(Custom) Firmware gebruikt voor een iPod?
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem.
Ik had versie 4.2.1, firmare 5.15.05. Ik moest jailbreaken om de te unlocken. Vervolgens met Redsnow 9.5.6b5 de break toegepast, met de optie ipad firware toepassen (moest om de baseband / firmware naar 6.15 te krijgen om te unlocken had ik gelezen). Alles ok gegaan, break goed gegaan. Kan sms krijgen en versturen, MAAR MIJN TELEFOON ICOON IS WEG. IK KAN WEL GEBELD WORDEN, MAAR NIET ZELF BELLEN.. Wat kan ik doen? |
|
|||
|
|||
Opnieuw jailbreaken
|
|
||||
|
||||
Ga de zoekmodus in (op homescreen naar schermpje links) en typ "telefoon" in en dan verschijnt het icoontje soms ook weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS icon verdwenen | photographer-nl | iPhone algemeen | 9 | 05-09-12 23:53 |
Iphone 3g telefoon app is verdwenen | jasper2G | iPhone Apps | 0 | 14-05-11 20:50 |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
6,7 of 8 icon dock | milan13 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-09-09 13:27 |
Eigen Icon's | Qlimax | Archief | 7 | 28-03-09 21:04 |
|
|