Jailnreak verwijderen zonder firmware update discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn jailreak van mijn iphone 4.1 met baseband 02.10.04 verwijderen zonder dat itunes de firmware update naar 4.2. Hoe kan ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailnreak verwijderen zonder firmware update
Ik wil graag mijn jailreak van mijn iphone 4.1 met baseband 02.10.04 verwijderen zonder dat itunes de firmware update naar 4.2. Hoe kan ik dit als beste doen. Ik kan de herstel bestand van itunes wat ik van te voren had gemaakt (voordat ik ging jailbreaken) niet meer vinden.
Alvast bedankt, mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt de 4.1 firmware opnieuw downloaden van ios.e-lite.org
Maar installeren lukt alleen als Apple 4.1 nog signeert, of jij de SHSH blobs van 4.1 hebt opgeslagen.
|
|||
|
|||
Die *.shsh files heb ik opgeslagen dus dat zou moeten lukken. Ik zla het eerst zonder proberen..thnx
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek op Iphone verwijderen ZONDER Itunes? | iJanny | Muziek, foto & video | 2 | 30-03-11 16:14 |
iPhone: Update firmware zonder gegevensverlies? | SjondeWolf | Jailbreak | 7 | 24-03-11 20:15 |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
je dock gebruiken zonder je case te verwijderen | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 03-03-08 19:04 |
|
|