Sn0wbreeze logo blijft in iphone beeld geen contact met computer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Een goedenmiddag ik ben nieuw op dit forum en dat heeft een reden namelijk. Ik heb mijn iphone gejailbreakt met snowbreeze en nadat dit gebeurt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sn0wbreeze logo blijft in iphone beeld geen contact met computer
Een goedenmiddag ik ben nieuw op dit forum en dat heeft een reden namelijk. Ik heb mijn iphone gejailbreakt met snowbreeze en nadat dit gebeurt is blijft het logo van snowbreeze in mijn beeld staan. De iphone maakt ook geen contact meer met de computer. Alstublieft wie kan mij helpen.....??????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je hem in DFU mode krijgen?
|
|
|||
|
|||
wat is dat ? ( hij blijft op het icoon hangen en doet de rest niks.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Apple logo blijft in beeld | spijkenisse | iPhone algemeen | 0 | 16-01-11 19:14 |
Geen Cydia te vinden na jailbreak 3gs ios4.1 met Sn0wbreeze. | renzokos2006 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-09-10 23:09 |
apple logo blijft hangen met opstarten | dsimons | Archief | 5 | 05-04-10 18:28 |
Windows: geen contact met itunes | leon-44# | iTunes | 8 | 01-10-09 16:23 |
|
|