4.2.1 updaten of niet? (unlock) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou mijn iPhone 4 (iOS 4.1) graag willen updaten naar 4.2.1, mijn iPhone is gejailbreakt. Ik wacht eigenlijk al een lange tijd op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.2.1 updaten of niet? (unlock)
Hallo,
Ik zou mijn iPhone 4 (iOS 4.1) graag willen updaten naar 4.2.1, mijn iPhone is gejailbreakt. Ik wacht eigenlijk al een lange tijd op een unlock voor baseband 02.10.04, is het verstandig om dan nog te updaten (voordat de baseband dan weer veranderd en ik nog langer kan gaan wachten) of is er geen verschil tussen de baseband van 4.1 en 4.2.1? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
elke nieuwe firmware heeft een nieuwe baseband, dus ik zou dan niet updaten
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, sinds een paar dagen ben ik ook eigenaar van een i-phone 4. (os 4.2.1.) alleen mijn toestel is nog met simlock en deze wil ik er graag vanaf hebben. Wie weet hoe ik dat moet aanpakken. Ik hoor graag van jullie
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Enige optie: betalen bij T-Mobile (als je hem daar hebt gekocht).
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog iemand zo tuck op z'n iphone?denk dat ik 'm ga breaken met de hamer!o ja,nu maak ik ook deel uit van de 100.000 mogelijke forum's waar je door het bos de bomen niet ziet |
Labels |
unlock 4.2.1 baseband |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock bb 01.59. Updaten naar 4.3 met snowbreeze | xxdenxx | Unlock | 16 | 20-05-11 22:27 |
iPhone 3GS: Wel op niet updaten ivm unlock ? | langedraal | Unlock | 3 | 18-05-11 13:32 |
iPhone 3G: 3G updaten naar 4.1 met jailbreak+unlock | jmwentzel | Unlock | 24 | 10-10-10 20:04 |
iPhone: Gejailbreakte Iphone updaten --> unlock behouden? | menno83 | Jailbreak | 5 | 02-09-10 13:17 |
Unlock en updaten | ivolution | Archief | 1 | 24-07-09 19:56 |
|
|