Unlock en updaten discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu een iPhone van T-mobile, de 3g 16gb. Wil een andere telefoon en kan hem nu ruilen met een kennis. Deze kennis heeft vodafone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock en updaten
Heb nu een iPhone van T-mobile, de 3g 16gb.
Wil een andere telefoon en kan hem nu ruilen met een kennis. Deze kennis heeft vodafone. Als ik hem via ultrasnow voor hem unlock, kan hij hem dan gewoon gebruiken? Ook als hij hem update via zijn iTunes? Anders laat ik hem unlocken door T-mobile. Wat zouden jullie doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je kunt Vodafone gebruiken en als je update ben je de unlock (tijdelijk) kwijt.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 3GS updaten naar 4.2.1+unlock | Bart17 | Unlock | 3 | 05-01-11 15:47 |
iPhone: 4.2.1 updaten of niet? (unlock) | DeadRow94 | Jailbreak | 4 | 17-12-10 12:28 |
iPhone 3G: Updaten van 3.0 naar 4.0.1 met unlock | bengek | Unlock | 3 | 30-11-10 18:54 |
iPhone 3G: 3G updaten naar 4.1 met jailbreak+unlock | jmwentzel | Unlock | 24 | 10-10-10 20:04 |
iPhone: Gejailbreakte Iphone updaten --> unlock behouden? | menno83 | Jailbreak | 5 | 02-09-10 13:17 |
|
|