//

activeren iphone 4 iOS 4.2

activeren iphone 4 iOS 4.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allen, Ik heb vandaag de hele dag doorgebracht met zoeken maar kan maar weinig vinden als antwoordt op mijn vraag: Hoe activeer ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-10, 17:43
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard activeren iphone 4 iOS 4.2

hoi allen,

Ik heb vandaag de hele dag doorgebracht met zoeken maar kan maar weinig vinden als antwoordt op mijn vraag:
Hoe activeer ik een iphone 4, met firmware 4.2, zonder dat ik beschik over het kaartje van de orginele provider?

Ik heb een iphone 4 gekocht op marktplaats.
Deze zat nog helemaal in de gesealde doos dus verder prima in orde. Bij het aanzetten vroeg hij natuurlijk om activatie. Zo slim als ik was heb ik het T-mobile kaartje van de iphone van mijn vrouw gepakt. Blijkt de iphone gelockt te zijn op een ander netwerk. Balen dus. Maar nu kan ik niet activeren. Kunnen jullie mij helpen hoe het wel kan? En ja ik weet dat het kan want een vriend van me kocht eenzelfde iPhone en die heeft hem vandaag laten jailbraiken en unlocken. Moest er wel €50,- voor betalen. Dat vind ik teveel van het goede. Natuurlijk is het niet anders als het zo is maar zij hebben een methode dus moet er iets zijn. Ik als fanatiek iPhoneclub lid wil dan op mijn beurt weten wat dat is.

Kunnen jullie mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-10, 18:06
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Ik dacht dat de Activering wordt gedaan door redsnow.
  #3  
Oud 20-12-10, 18:25
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

Dat dacht/hoopte ik dus ook.
Maar dat is dus niet meer schijnbaar.
Ik verlang naar de tijd van ZiPhone . Toen was het allemaal nog makkelijk . Kort daarnaa een orginele iphone gekocht en niet veel meer mee bezig geweest vandaar dat ik nu door de bomen het bos niet meer zie
  #4  
Oud 20-12-10, 20:56
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

na wat douchen en frisse moed weer verder gaan zoeken. Daar waar ik nog niet gezocht had. Namelijk bij mijn windows installatie en de compatibiliteit met de jailbraik progjes. Ben nu een stuk verder .
Jailbraiken en activeren lukt .
Maar nu nog tetherd, of unthetherd opstarten. Ik weet het allemaal nog niet maar hier moet ik wel uitkomen . De grootste moeite is me ook al gelukt .
Kan wat mij betreft dus dicht.
  #5  
Oud 23-12-10, 19:38
hisham hisham is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 8
Standaard

zou je me aub kunne vertellen hoe je heb geactiveerd?
ik heb een soortglijk probleem, maar het is me nog niet gelukt om te activeren zonder simkaart. jailbreak is wel met limerain gelukt.
alvast bedankt voor je uitleg!

gaat om een iphone 4 met franse simlock en ios 4.1

Laatst gewijzigd door hisham; 23-12-10 om 19:39. Reden: type phone vergeten te vermelden
Reageren

Labels
activeren zonder simkaart, ios 4.2, iphone 4 16 gb nieuw, jailbraik, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Activeren van IOS 4.2.1 op Iphone 3g SirYoshi Jailbreak 1 29-11-10 19:02
Iphone 3G IOS 4.0 Activeren laartjuh0 iPhone algemeen 0 15-11-10 09:51
iPhone 3G: Upgrade iOS 4.0.1 > 4.1 Zonder hoeven te activeren? miicker Unlock 1 24-10-10 22:59
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" Mafketel iPhone algemeen 6 07-07-10 15:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.