Iphone 3G IOS 4.0 Activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zit met een probleem. mijn computer heeft mijn iphone geupdate naar ios 4.1 , en heb ik het zelf weer gedowngrade naar ios ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G IOS 4.0 Activeren
hallo,
ik zit met een probleem. mijn computer heeft mijn iphone geupdate naar ios 4.1 , en heb ik het zelf weer gedowngrade naar ios 4.0 , maar nu moet hij geactiveerd worden , maar heb geen originele sim , hoe kan ik dat dan doen zonder zon sim kaart. heb ook al een at&t kaartje geprobeerd maar doet het ook niet. als ik dan de iphone in de computer steekt komt er te staan dat de sim niet geldig is , en ook als ik dan op de iphone kijk zegtie oook het zelfde.!! HELP WA MOETK DOEN?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
activatie, ios 4.0, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: activeren iphone 4 iOS 4.2 | Buffalo | Jailbreak | 4 | 23-12-10 20:38 |
iPhone: Activeren van IOS 4.2.1 op Iphone 3g | SirYoshi | Jailbreak | 1 | 29-11-10 20:02 |
iPhone 3G: Upgrade iOS 4.0.1 > 4.1 Zonder hoeven te activeren? | miicker | Unlock | 1 | 24-10-10 23:59 |
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" | Mafketel | iPhone algemeen | 6 | 07-07-10 16:30 |
|
|