Activeren met SAM werkt niet. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond dames en heren. Ik ben heel de avond bezig geweest met mijn gelockte iPhone. Deze doet namelijk een beetje moeilijk als ik deze wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeren met SAM werkt niet.
Goedenavond dames en heren.
Ik ben heel de avond bezig geweest met mijn gelockte iPhone. Deze doet namelijk een beetje moeilijk als ik deze wil activeren met SAM. Eigenlijk gaat heel de procedure gesmeerd. Ik heb hem goed gejailbreakt met Redsnow b6, ik installeer SAM(prefs) maar dan gaat het fout. Ik krijg het scherm van redsn0w niet waar deactiveren op staat. Deze bedoel ik dus. In plaats daarvan krijg ik gewoon het begin scherm, zonder de baseband install en deactivate. Dit terwijl ik mijn iphone graag geactiveerd zou willen hebben. Wat zou ik fout gedaan kunnen hebben? Zoals gezegd heb ik SAM gedownload (onder instelling staat ook het kopje SAM), ik heb al geprobeerd is te de-activeren in SAM, lukt niet. Mijn iphone 4 werkt op 4.2.1 en ik heb wel een settings herstel gedaan nadat ik heb geupdate naar 4.2.1. Iemand een idee? BVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maar weer eens onder de aandacht brengen..
|
|
|||
|
|||
Nogmaals omhoog
|
|
|||
|
|||
Niemand die ook maar een idee heeft?
|
|
||||
|
||||
SAM is een relatief nieuwe methode. Misschien dat daarom er nog niemand gereageerd heeft. Ik zelf heb me er nog niet in verdiept dus misschien dat iemand anders je verder kan helpen.
Gr. |
|
|||
|
|||
Als iTunes die melding geeft is hij al gedeactiveerd.
Bedoeling is dat je nu naar SAM gaat en vervolgens bij Method Manual aangeeft wat de originele provider gegevens waren. meer info hier: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...n-mbt-sam.html |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: activeren mbt SAM | jurref | Jailbreak | 38 | 01-02-14 17:02 |
SAM en MiTime (facetime activeren) | nielsvdplas | Jailbreak apps en thema's | 1 | 31-12-11 04:01 |
iPhone: SAM Activeren met Iphone 4 | wikas | Jailbreak | 2 | 31-12-11 03:59 |
|
|