Problemen met het starten van FaceTime gesprekken na limera1n. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ben er laatst achter gekomen dat ik geen FaceTime gesprekken meer kan opstarten na mijn jailbreak. Ik kan ze nog wel ontvangen. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met het starten van FaceTime gesprekken na limera1n.
Hallo allemaal,
Ben er laatst achter gekomen dat ik geen FaceTime gesprekken meer kan opstarten na mijn jailbreak. Ik kan ze nog wel ontvangen. Heb ergens gelezen dat dit in verband staat met MMS, maar ik kan gewoon MMSen. Iemand hetzelfde probleem? En weet iemand de oplossing? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik had een keer bij een vriend juist gezorgd dat ie wel FaceTime kon gebruiken, met een 3Gs, werkte gewoon perfect, alleen gebruikt wel de back facing camera.
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone 4 gejailbreakt met limera1n. Ik kon voor de jailbreak wel gebruik maken van Facetime, maar nu na de jailbreak kan ik dus geen gesprekken meer starten.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij ligt dat aan de hacktivation van limerain. Moet je ff kijken naar sam en samprefs installeren. En bij het installeren stocktifyen van je lockdown ofzo. Weet het niet precies, maar zo heb ik bij mij FaceTime ook aan de gang gekregen. Groeten
|
Labels |
facetime, limera1n |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bugje bij het wissen van recente gesprekken in combinatie met multitask? | hbieshe | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 19:23 |
Problemen met het synchroniseren van foto's | robmoh | iTunes | 3 | 06-08-09 11:51 |
problemen met het lezen van zowel sms als binnengekomen mail | Harry Geytenbeek | iPhone algemeen | 0 | 25-03-09 01:03 |
Problemen met het instaleren van Installer & Cyda | BABY FACE PSYCHO | Jailbreak apps en thema's | 7 | 16-03-09 18:22 |
|
|