//

Problemen met het instaleren van Installer & Cyda

Problemen met het instaleren van Installer & Cyda discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey mensen, ik ging gisteren dus het programmatje voor Installer en Cyda instaleren op me iPhone, ik volgde de instructies enzo alles ging goed totdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-09, 05:07
BABY FACE PSYCHO BABY FACE PSYCHO is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Exclamation Problemen met het instaleren van Installer & Cyda

hey mensen, ik ging gisteren dus het programmatje voor Installer en Cyda instaleren op me iPhone, ik volgde de instructies enzo alles ging goed totdat hij het instaleerde enzo. wat gebeurde

nou hij had alles blijkbaar geinstaleerd enzo. en het enigste wat ik te zien kreeg was het witte appeltje. het witte appeltje bleef en bleef en bleef. ik heb hem paar keer uit en aan gedaan maar geen reactie, de witte appeltje blijft.
of ja beter gezegt toen hij het instaleerde en op het eind stond er REBOOTING. en hij ging uit en toen aan, en toen kwam het witte appeltje en daar bleef het bij. verder dan dat gaat ie niet.

dus me iPhone is nu aan en soms trilt ie en dan na n tijd gaat ie uit en dan weer aan. en dan blijft ie zo voor een tijd en dan precies het zelfde. dus dan trilt ie weer en na een tijd gaat ie weer uit en aan.

k heb van alles geprobeerd zoals:

aanlsuiten aan me laptop met de hoop dat er iets zou gebeuren. wat gebeurt er? ik hoor dat hij word aangesloten door een geluidje en thats it.
en voor de rest no reaction

en k heb hem paar keer aan en uit gedaan door zowel op het bovenste knop als op home knop (rondje) te drukken want anders gaat ie niet uit.

en k heb op de bovenste knop gedrukt (gedrukt houdend) om uit te doen, en dat doet ie niet. k heb op home blijvend gedrukt en ook geen reactie. dus het enigste wat hij doet is uit gaan als ik op bijde de knoppen druk.

en zoals ik boven al aangaf doet is aan en soms trilt ie en dan na n tijd gaat ie uit en dan weer aan. en dan blijft ie zo voor een tijd en dan precies het zelfde. dus dan trilt ie weer en na een tijd gaat ie weer uit en aan.

dus wie kan me helpen PLEASE! want ik kan niet bellen niks gewoon.

Laatst gewijzigd door BABY FACE PSYCHO; 14-03-09 om 05:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-09, 08:20
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BABY FACE PSYCHO Bekijk bericht
hey mensen, ik ging gisteren dus het programmatje voor Installer en Cyda instaleren op me iPhone, ik volgde de instructies enzo alles ging goed totdat hij het instaleerde enzo. wat gebeurde

nou hij had alles blijkbaar geinstaleerd enzo. en het enigste wat ik te zien kreeg was het witte appeltje. het witte appeltje bleef en bleef en bleef. ik heb hem paar keer uit en aan gedaan maar geen reactie, de witte appeltje blijft.
of ja beter gezegt toen hij het instaleerde en op het eind stond er REBOOTING. en hij ging uit en toen aan, en toen kwam het witte appeltje en daar bleef het bij. verder dan dat gaat ie niet.

dus me iPhone is nu aan en soms trilt ie en dan na n tijd gaat ie uit en dan weer aan. en dan blijft ie zo voor een tijd en dan precies het zelfde. dus dan trilt ie weer en na een tijd gaat ie weer uit en aan.

k heb van alles geprobeerd zoals:

aanlsuiten aan me laptop met de hoop dat er iets zou gebeuren. wat gebeurt er? ik hoor dat hij word aangesloten door een geluidje en thats it.
en voor de rest no reaction

en k heb hem paar keer aan en uit gedaan door zowel op het bovenste knop als op home knop (rondje) te drukken want anders gaat ie niet uit.

en k heb op de bovenste knop gedrukt (gedrukt houdend) om uit te doen, en dat doet ie niet. k heb op home blijvend gedrukt en ook geen reactie. dus het enigste wat hij doet is uit gaan als ik op bijde de knoppen druk.

en zoals ik boven al aangaf doet is aan en soms trilt ie en dan na n tijd gaat ie uit en dan weer aan. en dan blijft ie zo voor een tijd en dan precies het zelfde. dus dan trilt ie weer en na een tijd gaat ie weer uit en aan.

dus wie kan me helpen PLEASE! want ik kan niet bellen niks gewoon.
Ik denk dat je gewoon opnieuw moet beginnen. Dus herstellen en dan opnieuw jailbreaken met quickpwn.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 14-03-09, 18:36
BABY FACE PSYCHO BABY FACE PSYCHO is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

ik heb opnieuw herstelt. en gejailbreaked met quickpwn. maar k krijg weer hetzelfde.

ik had eerst cyda erop. en toen ging ik eergisteren me iphone update naar 2.2.1 ofzoiets dus de laatste update van iphone. en toen was het zo van sh*t ben me cyda en alles kwijt. maarja het lijkt alsof die cyda er maar niet op wilt door de nieuwe update. terwijl er duidelijk bij Quickpwn schermpje staat

"the pwnage process appears to have copleted successfully.
please wait for your device to reboot in its newly modified state"

en me iphone is netals hoe die eerst was zoals ik het boven beschreef. echt lastig !
  #4  
Oud 14-03-09, 19:09
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BABY FACE PSYCHO Bekijk bericht
ik heb opnieuw herstelt. en gejailbreaked met quickpwn. maar k krijg weer hetzelfde.

ik had eerst cyda erop. en toen ging ik eergisteren me iphone update naar 2.2.1 ofzoiets dus de laatste update van iphone. en toen was het zo van sh*t ben me cyda en alles kwijt. maarja het lijkt alsof die cyda er maar niet op wilt door de nieuwe update. terwijl er duidelijk bij Quickpwn schermpje staat

"the pwnage process appears to have copleted successfully.
please wait for your device to reboot in its newly modified state"

en me iphone is netals hoe die eerst was zoals ik het boven beschreef. echt lastig !
Heb je na het herstellen een backup teruggezet? Dan is ook de oude fout weer geïnstalleerd. Herstel nog eens en meld je iPhone dan in iTunes aan als nieuw.
Hopelijk heb je wel nog een backup van belangrijke gegevens als contacten e.d.

!Denk er om met wat voor firmware je herstelt overigens, afhankelijk van de herkomst van je iPhone!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 14-03-09, 19:26
BABY FACE PSYCHO BABY FACE PSYCHO is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

ja ik weet niet. want ik las ook ergens van als er een probleem is dan is het de software bij iphone. maarja is het niet zo dat je Quickpwn hebt in meerdere versies? dus voor de iphone 2.2.1 en voor de 2.2

want het lijkt dat sinds ik me iphone heb geupdate dat die cyda niet kan instaleren.
  #6  
Oud 14-03-09, 19:54
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BABY FACE PSYCHO Bekijk bericht
ja ik weet niet. want ik las ook ergens van als er een probleem is dan is het de software bij iphone. maarja is het niet zo dat je Quickpwn hebt in meerdere versies? dus voor de iphone 2.2.1 en voor de 2.2

want het lijkt dat sinds ik me iphone heb geupdate dat die cyda niet kan instaleren.
Herstel hem met de custom firmware van Michael, daar zit Cydia standaard in, en die update niet je baseband. Kijk maar eens in het 3G unlock en jailbreak-deel.
  #7  
Oud 14-03-09, 22:45
BABY FACE PSYCHO BABY FACE PSYCHO is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

ik heb me iphone gewoon helemaal herstelt zoals ButcherJF het zei. gewoon helemaal herstelt gewoon NIEUW herstelt. instaleer ik Quickpwn alles gaat goed zoals voorgaande keren. staat er REBOOTING . gaatie uit. gaat ie aan. zie je het witte appeltje en klaar. nu blijft ie op het witte appeltje.

en kan ik hem straks weer gaan herstellen om het te gebruiken :S
  #8  
Oud 16-03-09, 17:22
BABY FACE PSYCHO BABY FACE PSYCHO is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

ik heb eindelijk mijn cyda back. maar installer is er niet hahaha. psycho iphone
Reageren

Labels
cyda, installer, iphone, problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Problemen met het starten van FaceTime gesprekken na limera1n. iPhone4Robin Jailbreak 3 26-12-10 16:27
Cyda crasht met andere problemen DaOxx Jailbreak apps en thema's 0 25-11-10 16:01
Problemen met het synchroniseren van foto's robmoh iTunes 3 06-08-09 10:51
problemen met app instaleren via cydia en installer chrisje1986 Jailbreak apps en thema's 4 26-02-09 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.