Ipad Jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen ik heb een ipad al 2 maanden maar ik erger mij dood dat ik niets kan verranderen bv: achtergrond thema, toetsenbord etc nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad Jailbreaken?
Beste mensen ik heb een ipad al 2 maanden maar ik erger mij dood dat ik niets kan verranderen bv: achtergrond thema, toetsenbord etc nu is mijn vraag kan ik mijn ipad jailbreaken zo ja hoe doe ik dit en waar doe ik dit? en zijn er risicoos wat er kan gebeuren als het wel kan?
Groetjes Gerros. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forumdeel begint met een uitgebreide uitleg óf en zo ja, hóe je je iDevice kunt jailbreaken. Bekijk dat eerst eens voordat je een dergelijke vraag stelt....
|
|||
|
|||
Nou hier zat ik niet op te wachten in zat te wachten op een echte antwoord en niet dit soort onzin.
|
|
|||
|
|||
kijk eens bij LEES DIT EERST
lijkt mij logisch of niet.... en het forum heeft een goede zoekmachine |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad jailbreaken versie 3.2.2 | gerros | Jailbreak | 10 | 12-02-11 20:53 |
hoe ipad jailbreaken | mandyrichard | Jailbreak [archief] | 1 | 26-07-10 17:55 |
|
|