Hoe kan ik mijn iphone updaten en jb houden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik mijn iphone 3GS updaten tot een versie met gamecenter (liefst laatste) Ik heb een de versie met pdf exploit Maar ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn iphone updaten en jb houden
Hoe kan ik mijn iphone 3GS updaten tot een versie met gamecenter (liefst laatste)
Ik heb een de versie met pdf exploit Maar ik wil wel mijn jailbreak(programma's) te behouden? Kan ik ipv herstellen met itunes niet shift + update (dan kan je ook selecteren)? Nooit geprobeert omdat ik jb + programma's wil behouden Tnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik wil hetzelfde doen met een iphone4 met 4.01. Nog mogelijk naar 4.1 te updaten en daarna te jailbreaken?
|
|
|||
|
|||
Als je de iOS update dan kan je niet je jb behouden, je zult opnieuw moeten jailbreaken en je apps kun je terugzetten met de backup vanuit iTunes (behalve apps via Cydia, die moet je opnieuw installeren en handmatig enige gegevens backuppen als dat nodig is). Je zou naar versie 4.1 (deze heeft gamecenter) kunnen gaan als je SHSH blobs hebt opgeslagen, deze is te untethered te jailbreaken met limerain of greenpoison.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone het best updaten naar 4.2.1 | jonathan1993 | Jailbreak | 3 | 03-01-11 23:39 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|