Iphone4 4.1 update naar 4.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iphone 4 versie 4.1 gejailbreakt met limerain en deze wil ik updaten met Redsn0w 0.9.7 beta 4 naar 4.2 met behoud ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4 4.1 update naar 4.2.1
Hallo
Ik heb een iphone 4 versie 4.1 gejailbreakt met limerain en deze wil ik updaten met Redsn0w 0.9.7 beta 4 naar 4.2 met behoud van mijn jailbreak. Heb het meerdere malen geprobeerd maar het lukt niet. Moet ik het anders updaten met Itunes? Help mij a.u.b |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je dat ook willen? Voorlopig is een 4.2.1 jailbreak nog tethered voor iPhone 4 met Redsn0w. Ik zou lekker jailbroken blijven op 4.1 tot er een degelijke untethered jailbreak is voor iPhone 4 op 4.2.1
|
|||
|
|||
Das niet helemaal waar dat de jailbreak alleen nog maar tethered is... Voor Mac is ie untethered.. ... Heb t zelf net ff gedaan met mn iPad en iPhone 4..
|
|
|||
|
|||
Milan heb jij Redsn0w 0.9.7 beta 4 gebruikt voor de update of via itunes?
Want zodra ik het doe met Redsnow dan lukt alle stappen en geeft die aan update done. Maar mijn telefoon staat daarna niet meer op. Ik heb al mijn shsh opgeslagen dus ik weet echt niet waar het probleem zit. |
|
|||
|
|||
Ik heb eerst mn jailbreak met 4.1 verwijderd door gewoon via iTunes up te daten naar 4.2.1.. Vervolgens heb ik wel een 4.2b3 gedownload..
Met Redsn0w gejailbreaked(0.9.7b4).. Eerst naar de originele 4.2.1 verwezen toen ie om de FW vroeg, daarna vraagt ie t nog een x als je de Monte files( of hoe ze ook heten) aanklikt, en dan verwijs je naar 4.2b3.. Zo heb ik t gedaan op mn Mac.. Was een fluitje van een cent |
|
|||
|
|||
Gewoon restoren en dan met redsn0w op 4.2.1 jailbreaken mogelijk met Windows tethered, als je dat niet wil, niets aan doen!
|
|
|||
|
|||
Ja, voor Windows untethered moet je dus nog ff geduld hebben..
|
|
||||
|
||||
Ja, maar dat is nog een onstabiele Beta en alleen op Mac inderdaad. Heb daar veel problemen over gelezen.
|
|
|||
|
|||
Tot nu toe nog geen problemen gehad.. Heb ook gelezen dat bluetooth en Skype t niet doen.. Bluetooth gebruik ik toch nooit, alleen Skype is wel jammer,omdat ze net die update hebben gedaan met videobellen.. Maar ja..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email adressen overzetten naar iphone4 | vangoor | iPhone algemeen | 0 | 25-05-11 21:58 |
iphone4 update | ad9007i | iPhone algemeen | 7 | 15-05-11 19:49 |
TomTom: TomTom synchronisatie naar Iphone4 | Alex599 | iPhone Navigatie | 5 | 05-03-11 18:38 |
Windows: ik kan niet update met me iphone4 | marviniphone4 | iTunes | 7 | 22-02-11 22:26 |
Brick (Recovery mode) Iphone4 na update 4.0.1 | RJS | iPhone algemeen | 0 | 03-08-10 15:05 |
|
|