Geen keyboard instellingen zichtbaar bij 4.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone geupgrade naar 4.2.1 en meteen een JB erover heen gedaan. Wanneer ik naar instellingen-algemeen-toetsenbord ga. Krijg ik een volledig lege pagina ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen keyboard instellingen zichtbaar bij 4.2.1
Ik heb mijn iphone geupgrade naar 4.2.1 en meteen een JB erover heen gedaan. Wanneer ik naar instellingen-algemeen-toetsenbord ga. Krijg ik een volledig lege pagina te zien, terwijl ik verwachtte daar mijn instellingen voor het toetsenbord te kunnen doen . Iemand een idee hoe ik dit weer zichtbaar krijg. Alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die een mogelijke oplossing heeft??
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Zet je iPhone maar een x uit, dan weer aan.
Je zult zien dat je toetsenbord nu wel te zien is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen namen zichtbaar bij SMS en telefoon historie | Joop(ie) | iPhone algemeen | 0 | 01-04-11 23:21 |
Kan geen account toevoegen bij Instellingen => Mail, contacten, agenda | victorcharlycharly | iPhone algemeen | 0 | 21-03-11 23:41 |
geen mail bij instellingen | StruikFCT | iPhone algemeen | 6 | 24-07-10 13:52 |
Ik zie geen mobiel datanetwerk bij instellingen-algemeen | J-me | Overige providers Nederland | 8 | 20-05-10 22:52 |
|
|