AUB Jip en Janneke uitleg dwongrade van 4.2.1 naar 4.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij aub in simpele taal de stappen uitleggen om te downgraden naar 4.1 ( ik had voorheen namelijk mijn iphone 4 gejailbreaked op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
AUB Jip en Janneke uitleg dwongrade van 4.2.1 naar 4.1
Kan iemand mij aub in simpele taal de stappen uitleggen om te downgraden naar 4.1 ( ik had voorheen namelijk mijn iphone 4 gejailbreaked op 4.1)
Goed ik heb een SHSH staan op 4.1 van mijn iphone 4.1 zie ik in tinyumbrella Ik heb de volgende vragen: 1) hoe en waar haal ik ispw 4.1 voor iphone 4 vandaan? zodat ik 4.1 kan jailbreaken. 2) Wat zijn de exacte stappen en welke programma's heb ik nodig om van 4.3.2 terug te gaan naar 4.1 met jailbreak Ik heb zelf nog nooit een downgrade gedaan en ben benieuwd welke stappen je allemaal moet ondernemen? neem aan dat stap 1 een reserve kopie maken is alvast bedankt voor uw reactie
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
sorry engels kent mij niet vandaar dat ik het hier vroeg
|
|
||||
|
||||
Bijbehorende FW van waarnaartoe je wilt downgraden, Shift + Herstellen, en dan die FW aanklikken die je gedownloadt hebt. En hoppa, daar heb je een downgrade!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wat is dat voor onzin dan? Wat nou als je problemen hebt op een bepaalde firmware en dat je dan op deze manier wilt downgraden zodat je dat probleem niet meer hebt. Dan kan dat dus niet meer? Beetje slecht vind je ook niet?
|
|
|||
|
|||
wouter lult geen onzin downgrade kan niet meer zonder je shsh als je die niet heb je pech sorry
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herstellen van 4.0 naar 3.1.3 HELP AUB | kenneth12345 | Jailbreak | 2 | 04-09-10 14:07 |
Een duidelijk uitleg van het jailbreaken van Versie 4.0? | Yordi038 | Jailbreak | 1 | 29-06-10 20:49 |
Help aub, van 1.4 naar 2.2 | JustinPeters | Archief | 2 | 24-11-08 12:46 |
Uitgebreide uitleg voor upgrade naar 2.0.2? | Rogerrr | Archief | 1 | 11-09-08 17:07 |
1.1.2 naar 1.1.4 de beste uitleg | Tenvox | Archief | 1 | 08-04-08 20:19 |
|
|