Wel of niet updaten? daarna opnieuw jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een Iphone 3gs met oude bootroom en deze is gejailbreaked met Limera1in. De huidige firmware is 4.1 Ik wil graag updaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel of niet updaten? daarna opnieuw jailbreaken?
Hallo iedereen,
Ik heb een Iphone 3gs met oude bootroom en deze is gejailbreaked met Limera1in. De huidige firmware is 4.1 Ik wil graag updaten naar firmware 4.2, echter ik weet niet wat ik moet doen. Ook vind ik er geen duidelijke informatie over. Wat moet ik nu precies doen om hem te kunnen updaten en toch nog een gejailbreakte iphone te hebben. Hopelijk kan iemand mij een antwoord geven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 Via Camera Bibliotheek opnieuw opbouwen daarna een crash | kevinos | iPhone algemeen | 11 | 19-11-10 16:57 |
iPhone: iPhone gecrashed, daarna lukt het me niet meer om te jailbreaken | molukker87 | Jailbreak | 5 | 05-05-10 15:20 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
iPhone: 2.0.2 uit, 2.0.1 updaten en daarna weer jailbreak | Vigoroso | Jailbreak | 4 | 21-08-08 01:43 |
Computer opnieuw installeren: Iphone agenda daarna kwijt bij sync? | nineyard | iTunes | 7 | 06-05-08 21:43 |
|
|