2.0.2 uit, 2.0.1 updaten en daarna weer jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eergisteren mijn iphone gejailbreaked met quickpwn FW: 2.0.1 Nu is 2.0.2 uit.. Stel ik wil toch een keer updaten.. Hoe gaat dat dan? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2.0.2 uit, 2.0.1 updaten en daarna weer jailbreak
Ik heb eergisteren mijn iphone gejailbreaked met quickpwn
FW: 2.0.1 Nu is 2.0.2 uit.. Stel ik wil toch een keer updaten.. Hoe gaat dat dan? Kan ik gewoon de apple update uitvoeren of ben ik dan alles kwijt of moet ik updaten met een tool? Alvast bedankt.. Heb gezocht op het forum, kon het niet vinden vandaar dat ik er 1 maak..
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je Apple update doet ben je inderdaad de jailbreak kwijt.
|
|
|||
|
|||
kijk een op youtube daar zijn ton van filmpjes over jailbrken enzo
|
|
||||
|
||||
Lees hier eens, volgens mij heb je niet eens een poging tot zoeken gedaan.
https://forum.iculture.nl/f14/i...ck-gelukt.html
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
"fillem, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:" Heb dat wel vaker met links in berichten hier de laatste tijd.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone springt af en toe op zwart en doet het daarna gewoon weer | degrootrik | iPhone algemeen | 1 | 05-03-11 14:51 |
Wel of niet updaten? daarna opnieuw jailbreaken? | ccc1988 | Jailbreak | 1 | 07-01-11 20:17 |
na scherm rep. alleen kort logo daarna uit | ajmvey | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 20:44 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! | hbasten | iPhone algemeen | 4 | 25-06-08 15:26 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. | hbasten | Archief | 0 | 05-06-08 16:43 |
|
|