iphone springt af en toe op zwart en doet het daarna gewoon weer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn Iphone 3G 16GB springt af en toe op zwart. Hij doet het gewoon maar plots dus niet meer. Het scherm is dan zwart of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone springt af en toe op zwart en doet het daarna gewoon weer
mijn Iphone 3G 16GB springt af en toe op zwart. Hij doet het gewoon maar plots dus niet meer. Het scherm is dan zwart of het apple logo is te zien. Dit kan een minuut duren of soms wel een uur. Ik kan dan niks doen. Geen knop werkt, geen reset mogelijk. Plots springt ie gewoon weer aan en kan ik verder waar ik gebleven was. Hoef niet opnieuw in te loggen of te sliden. Heb alles al 2 x keer hersteld via de mac maar het probleem blijft. Dit gebeurt zeker 15 keer per dag
Iemand een idee wat het is en natuurlijk een oplossing groet Rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Alles origineel.
Al vele malen een complete herstel moeten uitvoeren of inderdaad wachten ook wel 1 uur dan weer 10 minuten.. hoor graag wat hier aan te doen is... groet, Harmen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe accu iphone doet het weer maar start niet op | vankraay | iPhone algemeen | 11 | 18-06-10 20:04 |
iPhone: iPhone gecrashed, daarna lukt het me niet meer om te jailbreaken | molukker87 | Jailbreak | 5 | 05-05-10 15:20 |
iPhone: 2.0.2 uit, 2.0.1 updaten en daarna weer jailbreak | Vigoroso | Jailbreak | 4 | 21-08-08 01:43 |
Springt weer terug naar springboard | mahonie007 | Archief | 4 | 01-05-08 00:53 |
|
|