Nokia N8 (iPhone killer of...?) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nokia Europe - Nokia N8 - Product Bron Tweakers.net http://tweakers.net/reviews/1645/han...-nokia-n8.html...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nokia N8 (iPhone killer of...?)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toegegeven, hij ziet er goed uit.
|
|
|||
|
|||
Zeker goed
|
|
|||
|
|||
heeft gewoon een hdmi aansluiting en flash natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Ik wil die N8 hebben met iPhone OS
12MP CAM HDMI 16GB Internal en tot 32GB MicroSD etc. |
|
|||
|
|||
Maar heeft deze multi-touch? Want de Nokia N900 heeft dat niet, wat, naar mijn mening gewoon een zware misser was.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Idd, strak design heeft dat ding. Maar eens een iPhone altijd een iPhone vrees ik...
|
|
||||
|
||||
Ziet er idd zeer belovend uit!
Hmmm binnenkort weer een Nokia testen dan maar zeker ^_^ EDIT: met symbian kan ik wel leven denk ik, was al goed op N97 mini, spijtig van diens resistief scherm Laatst gewijzigd door junkyjump; 29-04-10 om 18:10. |
|
|||
|
|||
hij ziet er leuk uit
maar nooit geen symbian of nokia meer vooral de n serie daarom ben ik sinds een week of 3 overgestapt op iphone heerlijk apparaat |
|
||||
|
||||
Hij ziet er beter uit dan de andere Nokia's uit de N-serie, maar ik vind de iPhone toch nog steeds mooier.
|
|
|||
|
|||
Hij kan er redelijk mooi uitzien maar dan delft zo'n toestel weer het onderspit als we gaan praten over de talloze apps voor de Iphone!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zo juist overgestapt van de n97 naar iphone.
na 4 jaar n serie te hebben gehad ben ik er nu wel over uit. iphone is het en iphone blijft het !! |
|
|||
|
|||
Zal weer een faalbaas worden voor Nokia.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(640 x 360 pixels) ; das oke maar niet zo goed als de iphone 4. Voor de rest ziet deze er meer dan oke uit. |
|
|||
|
|||
De iphone 4 ruless
|
|
|||
|
|||
Ik persoonlijk vind dat een lelijk design, al ben ik wel zeer moeilijk op dat vlak. Enkel de iphone voldoet voorlopig aan mijn eisen qua design. Op inhoudelijk vlak en funtionaliteit zal die n8 wel in orde zijn, maar in mijn ogen blijft de iphone de beste.
|
|
|||
|
|||
ik vind eerlijk gezegd het design van de iphone 3 en 4 mooi, maar niet echt WOW.. maar het gaat om de software. Die is super.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nokia-tube,nieuwe iphone killer? | truckdiver | iPhone algemeen | 36 | 09-07-09 21:24 |
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen | iCulture | iPhone algemeen | 86 | 30-06-09 21:38 |
Iphone task killer / process killer | peterdeleu | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-09-08 14:36 |
|
|