limera1n werkt niet bij mij discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil mij iphone 4 4.1 jailbreaken met limera1n. Alle stappen die aan worden gegeven doorloopt hij goed. Echter.... zodra ik de power knop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
limera1n werkt niet bij mij
Hoi,
Ik wil mij iphone 4 4.1 jailbreaken met limera1n. Alle stappen die aan worden gegeven doorloopt hij goed. Echter.... zodra ik de power knop los moet laten en de home knop vast moet blijven houden gebeurd er niet wat er zou moeten gebeuren. Hij gaat niet in de dfu modus. Ik heb greenpoison ook geprobeerd maar die ziet mijn telefoon niet eens. Weet iemand wat te doen????? grtn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien Uitvoeren als administrator?
Als je precies doet wat het programma je verteld, dan zou het gewoon moeten lukken hoor. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad limera1n werkt niet | Lukie | Jailbreak | 39 | 13-10-10 15:05 |
iBluetooth werkt bij mij niet.. | xHarm | Archief | 7 | 13-10-09 21:12 |
Windows: iPhone en iPod op iTunes werkt bij mij niet | aniger | iTunes | 15 | 03-06-09 12:39 |
WinRemoteLite; werkt dat ? bij mij niet.. | djarend | iPhone Apps | 0 | 14-10-08 12:56 |
mobistar werkt niet bij mij op turbosim | piedp | Archief | 2 | 02-01-08 22:57 |
|
|