Versie 4.2.1 Iphone 3GS 8GB Jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb best veel gezocht. maar ik kan het niet goed vinden het is best alstig want snap het forum nog niet zo. maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Versie 4.2.1 Iphone 3GS 8GB Jailbreaken
Hoi, ik heb best veel gezocht. maar ik kan het niet goed vinden het is best alstig want snap het forum nog niet zo.
maar ik ben opzoek naar een tutorial... hoe je mijn Iphone 4.2.1 3GS 8GB kan jailbreaken.. en ik wil graag even weten wat voor en nadelen zijn? en bestaat er dan ook een programma.. dat je music kan downloaden? want bij m'n vriendin die heeft Samsung Galaxy S, en die heeft als app: Musicbox dan typt ze dat in en BAM ze kan het zo downloaden als ze wil. ik heb gezocht in appstore maar kan niks vinden, kan ik dat wel met als het gejailbreaked is? Mvg, Erwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Erwin0
Jailbreaken met jouw toestel is zeker, alleen of het tethered of untethered is ligt aan je bootrom. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tethered Jailbreak: iPhone opstarten doormiddel van computer Untethered Jailbreak: Gewoon kunnen opstarten zonder andere hulpmidellen behalve je vinger. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- How to Check iPhone 3GS New Bootrom / Old Bootrom (iBoot) Version | Redmond Pie hier een link hoe je kunt checken wat voor bootrom je hebt -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nadelen zijn er na mijn idee niet, Je hebt een hele nieuwe AppStore erbij (Cydia) waarmee je je hele iPhone kunt Customizen enzovoort, het enigste nadeel is als je een tethered jailbreak hebt, dan moet je je computer/mac gebruiken om je iPhone op te starten. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- In iTunes moet je voor de muziek betalen, en bij MusicMatch volgensmij ook, anders zou het een beetje stom staan tegenover de artiesten dat hun muziek gewoon gratis wordt weggegeven Laatst gewijzigd door samluit; 11-01-11 om 22:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 3gs versie: 3.0 Unlocken en Iphone 3gs versie:?? Activeren | lecson | Jailbreak | 0 | 07-09-10 03:45 |
simlock vrije iphone 3g 8gb jailbreaken | francois.janssen | Archief | 1 | 19-10-09 12:27 |
Iphone 3g 8GB uit Belgie jailbreaken | boxershort | Archief | 7 | 29-07-08 18:51 |
Iphone 8GB versie 1.0.2. | SUPERMOCHO | Unlock [archief] | 1 | 22-03-08 23:17 |
|
|