HElp me me ouders zijn heel boos op me discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Help me a.u.b mn iphone gaat niet meer opne ik heb bij redsnpw iphone deactive gedaan en nu start hij niet op als ik boor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HElp me me ouders zijn heel boos op me
Help me a.u.b mn iphone gaat niet meer opne ik heb bij redsnpw iphone deactive gedaan en nu start hij niet op als ik boor tethered now doe gaat hj open in een rare modus dat ik met itunes moet berbinden als ik dat doe lukt het niet jhelp me !!!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ten 1e type alsjeblieft normaal. ten 2e raak niet zo in paniek. ten 3e Open je Jailbreak programma en klik dan op enter DFU mode en dan als het goed is moet ie het doen.
|
|
|||
|
|||
Streskip fix je wel weer
|
|
||||
|
||||
Ik begrijp de paniek wel een beetje, al moest ik wel ff gniffelen toen ik die tekst las...ehm...probeerde te lezen.
Doe rustig, diep ademhalen, er is niets aan de hand. Het komt goed. Gebruik de zoekfunktie hier en je zult zien dat dit al vaker is langsgekomen met de bijbehorende oplossingen |
|
||||
|
||||
Zeg tegen je ouders dat ie bricked is. Kijken wat ze daar van zeggen.
|
|
||||
|
||||
Zeker nieuw in jailbreaken? Slechte zet van je om dan te gaan jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
En als je dan redsn0w eens opnieuw gebruikt, en niet deactivate kiest? Dan activeert ie hem weer...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iedereen is toch een rookie geweest je moet er toch 1x mee beginnen, wat kan dr fout gaan. jaah behalve dat ie niet meer opstart natuurlijk
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4G 32GB batterij loopt heel snel leer terwijl alle applicaties gesloten zijn.. | Ken Van Accolyen | iPhone algemeen | 4 | 24-03-11 18:03 |
Ouders overhalen voor IPhone | sandersleutelslot | Archief | 81 | 02-10-09 12:17 |
Ouders overhalen | srf0611 | Archief | 17 | 24-07-09 10:34 |
Ouders overhalen? | DaveyY | Archief | 2 | 22-03-08 12:38 |
|
|