Risco nieuwe iphone 4 jailbraken. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met het dilema of ik mijn nieuwe iphone 4 met nieuwste firmware nou wel / niet moet jailbraken en of er risico's aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Risco nieuwe iphone 4 jailbraken.
Ik zit met het dilema of ik mijn nieuwe iphone 4 met nieuwste firmware nou wel / niet moet jailbraken en of er risico's aan verbonden zijn (ik heb nog geen vodafone verzekering).
Ik zat eraan te denken om hem te jailbraken met Redsnow. Ik hoop dat er hier mensen zijn die wat kunnen ophelderen wat de risico's zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ook, ik heb ipod touch 4g 32g. Maar doe het toch vele voordelen
|
|
|||
|
|||
Woerkel Lekker even wachten das de Beste Tip die we je nu kunnen geven..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mocht het je niet bevallen dan kun je je iPhone gewoon in iTunes herstellen.
|
|||
|
|||
heeft iemand eigenlijk een idee wanneer er de untethered uit zou moeten komen?
|
|
|||
|
|||
Zal wel een paar weken zijn, ik verwacht het niet meer voor iOS 4.3 uitkomt. Ik blijf op iOS 4.1 tot die tijd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Legaal unlockte Iphone 3G 3.0 jailbraken | renzie | Jailbreak | 22 | 26-06-09 03:23 |
Iphone 3G wel of niet jailbraken? | iTim | Archief | 1 | 06-08-08 21:21 |
iPhone Herstellen! Jailbraken en Back up reloaden? | diederikderave | Archief | 0 | 20-07-08 14:40 |
Iphone 1.1.2 jailbraken | reddevilx | Archief | 2 | 10-12-07 15:50 |
|
|