Cydia start niet op na jailbreak 3.1.2 blackra1n?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het volgende probleem ik heb nog een oude iPhone 3g 16gb liggen, die ik moest herstellen omdat hij niet meer op wilde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia start niet op na jailbreak 3.1.2 blackra1n??
Hallo,
Ik heb het volgende probleem ik heb nog een oude iPhone 3g 16gb liggen, die ik moest herstellen omdat hij niet meer op wilde starten. Toen heb ik gewoon een clean herstel gedaan en 3.1.2 erop gezet. Vervolgens met blackra1n gejailbreakt, en met die zwarte druppel cydia geïnstalleerd. Alles gaat nog goed, eerste keer opstarten en dan respringen totdat alles klaar is ook(zoals het hoort), vervolgens weer opnieuw opstarten, aangegeven dat ik een "user" interface wil. En dan komt het: dan gaat hij alle packages downloaden/updaten maar dan op het einde geeft hij een foutmelding, vervolgens reloading data en dan sluit hij af! Vervolgens probeer ik cydia weer op te starten, maar hij sluit hem steeds opnieuw af. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik moet doen?!? NB: Ik heb een clean reset gedaan, dus het kunnen volgens mij geen oude gegevens zijn die conflicteren met wat er nu allemaal op staat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan echt niemand mij helpen??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Top bedankt!! Met jailbreakme.com erover heen startte cydia wel weer op!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Blackra1n Jailbreak 3gs werkt niet meer | nxw | Jailbreak | 18 | 27-07-10 17:41 |
iPhone: jailbreak mbv blackra1n lukt echt niet | ireneiphone | Jailbreak | 4 | 10-03-10 00:18 |
FW 3.1.2: iPhone 3GS start niet meer op na Jailbreak (blackra1n) | mgpg89 | Archief | 5 | 17-01-10 17:42 |
Iphone gejailbreakt via blackra1n, Cydia aanwezig maar Installer niet? | Chrisos | Archief | 6 | 01-01-10 17:31 |
Blackra1n start niet op | fikken | Archief | 7 | 13-12-09 01:08 |
|
|