Is er een update voor mij mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Omdat ik al een tijd niks meer heb gedaan qua Jailbreak ben ik even het spoor bijster. Ik draai momenteel me iPhone 4 op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er een update voor mij mogelijk?
Hallo,
Omdat ik al een tijd niks meer heb gedaan qua Jailbreak ben ik even het spoor bijster. Ik draai momenteel me iPhone 4 op firmware 4.0.1 en is gejailbreaked. Ik wil nu updaten naar de hoogst mogelijke firmware waar een Untethered jailbreak op mogelijk is. Kan ik dan gewoon updaten naar 4.1 zonder hiervoor SHSH gegevens nodig te moeten hebben? Dus gewoon, herstellen naar 4.1 en dan jailbreak uitvoeren of meteen met custom firmware? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zie je gelijk naar welke firmwares je iphone kan zetten. (Want SHSH is wel nodig) |
|
||||
|
||||
Wat Vondutchx zegt! En 4.1 gaat natuurlijk niet meer lukken indien je geen SHSHs hebt. Maar wat zegt Cydia, welke SHSHs zijn opgeslagen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voor mij een verrassing!!! | Fireball | iPhone algemeen | 11 | 08-07-10 22:35 |
wie kan een app maken voor mij? | marly | Archief | 2 | 26-01-09 13:12 |
mij simkaart is niet compatible fsoiets voor na update te activeren??? | Eeron | Archief | 1 | 11-01-09 10:13 |
Wie heeft voor mij een klein stappenplan? | MacRub | Unlock [archief] | 6 | 25-01-08 20:55 |
|
|