Voor mij een verrassing!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 3 GS 32 Gb heb ik al een tijdje. Maar vanochtend veegde ik toevallig over het KPN logo(links bovenaan) en toen kreeg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor mij een verrassing!!!
Mijn Iphone 3 GS 32 Gb heb ik al een tijdje. Maar vanochtend veegde ik toevallig over het KPN logo(links bovenaan) en toen kreeg ik een menu'tje te zien. Weet iemand wat daar de bedoeling van is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat zal waarschijnlijk SBsettings zijn.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad!! Ik weet niet hoe ik het erop gekregen heb maar het is hartstikke handig. Bedankt!!
|
|
|||
|
|||
Wel vreemd dat je SBsettings hebt als je je iPhone niet hebt gejailbreaked... Best je profiel aanpassen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je weet wel dat je telefoon is gejailbreaked? Weet niet of dat wel de bedoeling was of niet, maakt ook niet uit..maar dan weet je het nu.
|
|
||||
|
||||
Dus misschien niet je OS updaten dan
|
|||
|
|||
Geen paniek!!! Ik heb net een Iphone uit engeland gekocht en die is"Factory unlocked" Daarom dacht ik niet aan een Jaibreak. Maar jullie hebben gelijk er zit er wel een op.
Het is een 3Gs 32Gb o2 originally unlocked 3.1.3 05.12.01 Sorry |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Stel dat ie unlocked was zonder dat jij het dus blijkbaar wist dan zou je nog een keer voor een grotere verrassing komen te staan.
je zou niet de 1e zijn die zijn iPhone update om er achter te komen dat ie ineens weer locked is omdat ie softwarematig unlocked was Maar dat speelt bij jou dus niet |
|
|||
|
|||
Maar dat speelt bij jou dus niet
Omdat deze Iphone vanaf de provider unlockt is ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Is er een update voor mij mogelijk? | nielss | Jailbreak | 3 | 24-01-11 10:12 |
Wie heeft er een spotify invite voor mij? | dendirk | Chat en geruchten | 2 | 01-08-10 12:55 |
wie kan een app maken voor mij? | marly | Archief | 2 | 26-01-09 13:12 |
Wie heeft voor mij een klein stappenplan? | MacRub | Unlock [archief] | 6 | 25-01-08 20:55 |
|
|