Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi na alle ellende die ik met de iphone heb nu ook nog mijn computer gercrashed , die moet ik eerst weer aan de praat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi
na alle ellende die ik met de iphone heb nu ook nog mijn computer gercrashed , die moet ik eerst weer aan de praat krijgen voor ik weer verder kan ben bezig geweest met de redsnow uit de link en die herkent de file wel heb nu tijdelijk een laptop te leen gekregen maar die maakt van de zip file geen ipsw file maar pakt alles uit in losse files waar ik niets mee kan hoe los ik dit nu weer op ? (hoeveel stress kan een mens nog verdragen) nu vraagt hij als het een oude of nieuwe bootrom is hoe kom ik erachter wat het is hoe weet ik dat ik een oude of nieuwe bootrom heb ? sn is 850123s03np model mc139dn groeten woutje Laatst gewijzigd door woutjewouterse; 19-03-11 om 15:06. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Allen,
Ik probeer greeonpois0n te dl-en, maar de site schijnt off-line te zijn. Ik kan ook geen werkende mirror vinden. Iemand nog suggesties waar ik het kan vinden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen de links werken niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is inmiddels gelukt; via gp_mac_rc6_1.zip
De eerste 2 links van RC6.1 en RC6 werken echt niet. De tweede van de RC6.1 linkt je door naar bovenstaande link. Maar nogmaals bedankt |
|
|||
|
|||
oude of nieuwe bootrom
Hoi
ik heb de vraag al een paar keer gesteld maar ik probeer het nog een keertje ik ben met redsnow bezig geweest en nu vraagt hij als het een oude of nieuwe bootrom is hoe kom ik erachter wat het is hoe weet ik dat ik een oude of nieuwe bootrom heb ? sn is 850123s03np model mc139dn groeten woutje |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal!
Ik hoop dat iemand mij hier het verlossende antwoord kan geven op het volgende probleem. Een aantal weken heb ik mijn iPhone 3Gs (Versie 4.2.1 , 8C148a) gejailbreaked (tethered) en geunlocked met redsn0w_win_0.9.6b6. Ik wil graag bij versie 4.2.1 blijven, maar ben nu opzoek naar hoe ik mijn iphone "untethered" kan maken... Heeft iemand enig idee of dit kan ? en zoja een linkje of uitleg met hoe en wat ? Alvast hééééél erg bedankt! |
|
|||
|
|||
Gewoon greenpoison rc6 eroverheen.zo heb ik het toch een
Maand gelede gedaan Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgende keer zelf even de moeite nemen om te zoeken... Laatst gewijzigd door Schilpfire; 21-03-11 om 19:06. Reden: Quote aangepast |
|
|||
|
|||
Sorry, onze posts kwamen na elkaar. Ik heb later de quote toegevoegd maar de verkeerde. Was gericht aan de originele poster...
Jij had het inderdaad goed. Vind het alleen jammer dat mensen gelijk dingen vragen zonder de moeite te nemen om zelf even te zoeken. Laatst gewijzigd door Schilpfire; 21-03-11 om 19:06. Reden: Post inmiddels aangepast |
|
|||
|
|||
ik heb nu GP rc5 ik wil rc6 erop zetten moet ik dat op een schone iphone doen of kan ik hem gewoon er overheen jailbreaken om het zo maar te noemen
bedankt alvast |
|
||||
|
||||
Je hoeft niet met een schone installatie te jailbreaken. Volgens mij kun je gewoon opnieuw jailbreaken.
|
|||
|
|||
bedankt wouter is idd niet nodig
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik heb een vraag waar ik (na heel veel zoekwerk) nog enige onduidelijkheid over heb. Het antwoord wil ik eigenlijk voor elke iPhone weten (3G, 3Gs en 4). Wanneer ik een iPhone heb die lager dan iOS 4.1 is.. Kan hij niet met greenpois0n gejailbreaked worden. Kan ik dan hem gewoon updaten door de officiele 4.2.1 firmware te downloaden iPhone 4 iOS 4.2.1: http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...8_Restore.ipsw iPhone 3GS iOS 4.2.1: http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...a_Restore.ipsw iPhone 3G iOS 4.2.1: http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...8_Restore.ipsw en deze te openen met iTunes? Komt iTunes dan niet met de mededeling "Er is een nieuwere firmware beschikbaar, namelijk 4.3x.." ? Want als hij op 4.2.1 staat kan ik hem gewoon jailbreaken met greenpois0n, lijkt me wel zo makkelijk. Hoop dat iemand me kan helpen hiermee |
|
|||
|
|||
Red Devil ,
Als je die nooit eerder hebt jejailbreakt , ziet het er somber uit. Als dat het geval was , is dat wel mogelijk mits je een shsh blob had opgeslagen. Dan zou je dat wel kunnen doen via tinyumbrela. iTunes staat het niet toe dat je restored naar een eerdere firmware software dan de actuele. Apple signeerd alleen de laats uitgekomen firmware en dat is IOS 4.3.1. Dit alles om het jailbreaken minder leuk te maken. Maw je kunt alleen updaten naar IOS 4.3.1 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik het goed begrijp zijn de beste manieren om nu te jailbreaken: 4.2.1 : iPhones 4/3Gs en 3G met greenpois0n. 4.1: iPhone 4/3Gs met greenpois0n, 3G met RedSn0w 4.0.2: iPhone 4/3Gs met LimeRa1n, 3G met RedSn0w 4.0.1 en 4: Alle met JailbreakMe.com En eigenlijk alles lager dan dat kan beter NU upgraden naar 4.3.1 en wachten op de nieuwe Jailbreak? Dit gezien op Windows, op Mac kan in sommige gevallen ook PwnageTool nog gebruikt worden... Edit: Zegmaar.. de oudere jailbreaks werken nog steeds op mensen met die firmware toch? Laatst gewijzigd door RedDevil_NL; 28-03-11 om 00:34. |
|
|||
|
|||
Red Devil , zie hier bijzonderheden wat wel en niet kan. Ultimate jailbreak and unlock wizard
|
|
|||
|
|||
Installatie gelukt en alles, maar nu zit ik met het volgende probleem: Ik heb met loader cydia geinstalleerd, maar cydia opent hij gewoon niet. Hoe ken dah?
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|