Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jeroentjhuh Is het al iemand gelukt te JB'en via VMware? Bij mij blijft greenpois0n maar bezig maar er gebeurd niks met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zie paar post boven die van jou, ik heb het geprobeerd, zelfde verhaal, komt door vmware denk ik.
|
|
|
||||
|
||||
Same here....helaas. Even wachten dus..
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of dat dat de ooorzaak is bij jullie maar bij JB-en (op de ipad, MOET JE de menuknop ingedrukt houden, ALLLLL the time totdat hij reboot!!!
|
|
|||
|
|||
Er zijn verschillende redenen waarom de JB niet met een OS X VMWare image werkt. Knopjes gedrukt houden is niet een van die redenen.
|
|
|||
|
|||
Dit heeft mijn probleem mbt failed opgelost ( 8 uur mee bezig geweest)
SOLVED: Greenpois0n RC5 "Failed" Error Ok, for those of you that are trying to use Greenpois0n to jailbreak 4.2.1 and getting the "Failed" error, here's what I did and it worked. NOTE: The steps below assume that Greenpois0n.app is on your Desktop. 1. Make sure you're using Greenpois0n RC5_2 2. Make sure device is connected to your Mac 3. Open Terminal 4. Type "cd Desktop" without quotes and hit enter 5. Type "open Greenpois0n.app/Contents/MacOS/greenpois0n" without quotes and hit enter. A second Terminal window will open and Greenpois0n will start 6. Follow the instructions in Greenpois0n to enter DFU mode and it will jailbreak 7. Once jailbroken, a green "Loader" will be added to your device. This is supposed to allow you to install Cydia, but mine would not. If yours is the same, go to step 8 8. Turn off your device 9. Open Redsn0w 0.9.7b6 10. Make sure the only option checked is "Install Cydia" 11. Follow the instructions in Redsnow 12. Voila! Cydia is installed, and you have an untethered 4.2.1 jailbroken device! SOURCE:SOLVED: Greenpois0n RC5 "Failed" Error - MacRumors Forums |
|
|||
|
|||
Citaat:
sudo open Greenpois0n.app/Contents/MacOS/greenpois0n Dan loopt GreenPois0n met "root privileges". |
|
|||
|
|||
Is er iemand die mij kan helpen in de buurt van Apeldoorn om mijn Iphone 4 te unlocken/jailbreaken? ben nl niet zo handig met dit soort dingen.
|
|
||||
|
||||
Volgens maker @p0sixninja komt de Windows versie "morgen of overmorgen" (of binnenkort):
Windows version should be out tomorrow or the next day https://twitter.com/p0sixninja/status/33748672097296384 |
|
|||
|
|||
"zucht" ik dacht net dat ik een leuk weekend zou krijgen maar dat wordt dus weer maandag,dinsdag,woensdag,donderdag enz.
|
|
|||
|
|||
heb greenpois0n gedraaid... geen enkel probleem, alleen geen cydia.. wel een app die LOADER heet.. die draai je dan kan je cydia installeren.. (downloaden cydia duurt heeeeeeeeel lang)
voila...
Laatst gewijzigd door iDMi; 05-02-11 om 09:56. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Hallo , mijn vraag is wat het grote verschil nu is tussen 4.1 en 4.2..+ Het jailbreaken opzich is geen probleem ! Unlocken is ook niet nodig ! Iemand die het antwoord heeft ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het bij iedereen zo is maar wat mij opviel is dat Cydia in Loader wel verscheen als ik Wi-Fi uit had staan, ik downloade dan via het 3g netwerk. Veel succes.
Oh ja, nadat Cydia is geïnstalleerd, zal je iphone 2x worden soft gerestart. Als dat is gebeurd, dan moet je de Iphone helemaal uit doen via de powerknop, daarna weer aan, en tadaaa : Cydia is geïnstalleerd. Laatst gewijzigd door Statrosa; 05-02-11 om 11:23. |
|
|||
|
|||
Wordt net wakker en zie dat de Untethered jailbreak 4.2.1 er eindelijk is. Toch lees ik veel problemen nog hierover..
Is het nu wel of niet mogelijk de iphone 4 te jailbreaken met een windows 7 computer? Waar moet goed op gelet worden? Andere info waar de jailbreakers op moeten letten? (er staat ineens zoveel info dat ik bang ben voor vastloper.. ) |
|
|||
|
|||
Dan heb je echt niet goed gezien of je bent nog niet helemaal wakker Er is nog geen Greenpois0n JB voor Windows. Maar, dat had je ook zelf kunnen vinden in deze draad.
|
|
|||
|
|||
Je heb helemaal gelijk! Maar werd helemaal hyper toen ik iets las dat hij uit was en hier veel iphones heb liggen die ik nog moet doen! Dus het is nog niet mogelijk?
|
|
|||
|
|||
Okay, Greenpois0n aan het draaien op Windows
Icm VMWare , Ik laat weten als ik hem heb gejailbreakt. |
|
||||
|
||||
Ik dacht even de animatie van greenpois0n te verwijderen, maar na verwijderen van de file "animate" in /usr/bin/ Dit mocht helaas niet baten, zodoende ik nu waarschijnlijk een binary heb verwijderd, wat niet de bedoeling was.
Zou iemand me deze file (uit firmware versie 4.2.1) toe kunnen mailen ? Alvast dank! kooskaspers[at]msn.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo zou gaaf zijn als het je lukte en je "stap-voor-stap" uitlegt hoe dat werkt. Ik ken heel vmware nog niet! Aan de andere kant kan ik (kunnen we) best nog wel wachten maar denk dat MAC altijd iets eerder zal zijn en velen van ons zijn ongeduldig LOL...! Thnx in advance! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|