Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) http://46.4.219.216/dl/greenpois0n-osx_rc5_2.zip Met deze versie is het gelukt op mijn iPhone 4! Kwestie van geduld en je duim op de homebutton houden totdat het pijn doet! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
http://46.4.219.216/dl/greenpois0n-osx_rc5_2.zip
Met deze versie is het gelukt op mijn iPhone 4! Kwestie van geduld en je duim op de homebutton houden totdat het pijn doet! ;P |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Cydia niet in beeld
Ik heb de greenp0isn jailbreak op een MAC gedaan.
Je moet even geduld hebben, maar dan is het zo gepiept. Maar nu heb ik wel de loader.app maar geen cydia. Ook niet na (de tip van flip) om je iphone opnieuw op te starten. De redsn0w optie proberen maar dan vraagt ie naar *.ispw bestand! Waar vind ik die? Of zijn er nog andere opties om cydia aan boord te krijgen. Txs |
|
|||
|
|||
Ik heb hem net gejailbreakt. Ik had em al met redsnow gejailbreakt en heb die gewoon laten staan en na mijn jailbreak met greenpoisen heb ik zelf geen cydia meer moeten installeren, stond er al van redsnow en werkt nog steeds!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kijk voor de ipsw files op bv jailbreakmatrix.com | iPhone/iPod News/Apps/Games/Guides
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is een clean restore, dus er zou niets in de weg moeten zitten... Wat kan ik nog proberen !? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met RC2 krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.
Hebben jullie nog andere oplossingen voor ogen? Citaat:
|
|
|||
|
|||
loader geeft geen cydia
Ik zie Loader ook staan maar wanneer ik deze open zegt hij loading sources. Dit doet hij een paar seconden en dan krijg ik niks.
Geen cydia te zien Iemand een idee hoe dit kan komen. Ik heb de Iphone 4 reeds via de USB kabel via hub op rechtstreeks op mijniMac aangesloten. |
|
||||
|
||||
Beide manieren kunnen inderdaad. De JB's bijten elkaar niet volgens @MuscleNerd.
(zolang je maar niet de untethered Monte variant van redsn0w hebt gebruikt)
|
|||
|
|||
Versie RC5 starte op maar had geen resultaat.
Versie RC5_2 wil hellemaal niet opstarten op de osx? Al een paar gedownload maar geen van alle. ook geen vorige Greenpois0n op de achtergrond draaien. Iemand? |
|
||||
|
||||
Probeer de mirror links eens uit de eerste post hier in deze topic.
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem, hij werkt niet. Opent niet eens?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de nieuwe versie van gp gebruikt en werkte in een keer. Ik had mijn iPad al gejailbreaked (tethered) met redsn0w en heb gewoon gp hier over heen gegooid. Hierdoor hoefde ik cydia niet meer te installeren. Ik hield de homebutton net zo lang ingedrukt tot dat mijn iPadscherm wit werd en toen ging alles vanzelf
Nu even me iPhone4 proberen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Manier waarop het mij gelukt is zonder redsnow op de mac:
- Update iTunes naar laatste versie - Herstel iPhone naar officiele 4.2.1 - Activeer telefoon, zet nog niks terug - Download greenpoison van pagina 1 van dit topic - Koppel de iphone aan je mac en zet iphone uit (aangesloten laten!) - Start Greenpoison en volg aanwijzingen - Als green poison klaar is, koppel iphone los - Zet iPhone uit en weer aan - Zet Wi-Fi aan en start Loader (en wachten maar.....) - Klik op cydia (en wachten maar.....) Cydia is een beetje overbevolkt lijkt het |
|
|||
|
|||
Weet iemand raad met de onderstaande foutmelding? RC2 werkt niet ook niet. Dan krijg ik precies dezelfde foutmelding.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook Greenpois0n rc5 geinstaleerd maar dit is geen unlock voor de iphone 4?
ik zit namelijk met die basband van 03.10.01 duitse vodafone. alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Al het overige valt onder het hoofdstuk "ondersteuning voor illegale toestanden". Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-02-11 om 17:39. |
|
|||
|
|||
greenpoin0n
heb je greenpois0n RC5 nodig om je iphone 4 te jailbreaken als hij op firmware 4.2.1 draait?
Of volstaat RC4 ook? |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|