Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand idee waarom ik de " greenpois0n RC5 en ook RC5_2 " niet op mijn iMac intel Core 2 Duo -Mac OS X 10.5.8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heeft iemand idee waarom ik de "greenpois0n RC5 en ook RC5_2" niet op mijn
iMac intel Core 2 Duo -Mac OS X 10.5.8 aan de paraat krijg. Als ik het open krijg gelijk foutmelding dat het onverwachts gestopt is?????? ((( |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
OS X Snow Leopard 10.6.6 installeren. Ik kan die fout reproduceren op een oude Intel MacBook met OS X Leopard.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-02-11 om 19:02. |
|
|||
|
|||
Bij mij is het gelukt, alleen na enkele keren herstarten komt cydia niet tevoorschijn, maar alleen Loader.
Hoe moet dit nu? |
|
||||
|
||||
Ik krijg telkens een fail met mijn iPad. Iemand die weet wat ik nog kan doen? Heb alles al geprobeerd, maar niets lukt.
|
|||
|
|||
Waar vind ik mijn ipsw bestand als mijn iphone al met 4.2.1 kwam? Ik heb dus nog nooit mijn firmware moeten updaten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Onyx; 04-02-11 om 19:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vet makkelijk!
- Backup gemaakt van mijn iPhone 4. - Telefoon herstelt naar 4.2.1 - Greenpoison laden - Redsnow voor Cydia install - Telefoon terug zetten aan de hand van de backup en klaar... Werkt prima! |
|
||||
|
||||
Lol, ik heb geen herstel gedaan en toch is het goed gegaan =D
|
|
|||
|
|||
Ik heb een officieel geunlockte iPhone 4.
Kan ik deze met een gerust hart jailbraiken zonder de offic. Unlock te verliezen ? |
|
|||
|
|||
Gelukt, heb wel zoals beschreven cydia er moeten opzetten met redsnow omdat loader niet werkte, maar daarna mag ik heropstarten zoveel ik wil, hij blijft jailbroken
Kan je inderdaad Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-02-11 om 21:07. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik doe nog een poging, Als ik mijn iPhone in DFU zet dan begint de tool z'n loading balkje het e.e.a te doen en na een seconde of 2 krijg ik de melding "Failed " Dit is bij elke poging hetzelfde waarna mijn iPhone op zwart blijft.
Ik moet dan opnieuw 10 secondsn Home + Sleep indukken en dan 3 seconden alleen sleep om hem weer aan te krijgen. Dit is op een "Fresh restore" en ik heb echt geen idee meer hoe ik het wel voor elkaar krijg. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als de untethered jailbreak voor windows er is ga ik die doen maar heeft iemand antwoord op mn vraag? Is het handiger als ik cydia via redsnow(tethered) instaleer en daarna de untethered via greenpois0n of wat ik ben bang dat die dan niet gaat lukken
|
|
|||
|
|||
Ben je zeker dat je OS X Snow Leopard 10.6.6 gebruikt. In jouw profiel staat dat je Windows gebruikt.
|
|
|||
|
|||
Makkelijkste is gewoon om GreenPois0n eerst te installeren. Dan is je telefoon gelijk unethered. Als je via "loader" Cydia niet kunt installeren, kun je Redsn0w alsnog gebruiken om Cydia te installeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met Greenpois0n voor OS X heb ik vandaag vijf (5) iPhones en drie (3) iPads van een JB voorzien. Alle acht (8) iDevices hadden al een tethered Redsn0w JB voor iOS 4.2.1. De nieuwe JB heb ik er gewoon over heen gezet zonder de minste problemen. |
|
|||
|
|||
lekker dan!!! eindelijk kan ik weer verder maar.....
mijn iphone 4 is dus nog gelocked, maar omdat ik er tot nu toe toch niks mee kan, hij start niet eens op, kan ik hem toch gewoon jailbreaken? of heb ik dan weer een probleem om hem over een paar dagen te unlocken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|