Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door adempinar GreenPosi0n gelukt met de 5 versie.. maar de loader is helemaal leeg? Geen Cydia.. Wat nu? Dit gebeurd omdat iedereen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Voor iedereen die problemen heeft met dat het scherm blijft bij "Greenpoison initialized", is er nu wellicht een oplossing.
Probeer het opnieuw, houdt de Home-button gedurende het hele proces ingedrukt en zodra het scherm van je iPhone wit wordt, druk je snel even kort op de Sleep-knop. Na 30 mislukte pogingen lukt het bij mij daarna wel om 4.2.1 te jailbreaken. Het kan overigens wel tot een halve minuut duren voordat na de melding "Greenpoison initialized" de jailbreak verder gaat. Houdt in ieder geval tot die tijd de Home-knop ingedrukt. |
|
|||
|
|||
@Karnemelk, we gaan het weer eens proberen
En wat bedoel jij precies, tijdens het hele proces de home button ingedrukt houden? Vanaf DFU mode tot het einde tot dat het voltooid is? |
|
|||
|
|||
Ik heb nu jb en alles is net klaar. Heb een thema gedownload maar hoe kan ik deze dan instellen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik draai MacOSX onder WMware. Als ik het programma download krijg ik een foutmelding. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
|
|
|||
|
|||
jailbraeke software staat op ebay al te koop voor 2 €
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand geprobeerd zijn Apple TV 2nd Gen te jailbreaken met behulp van deze tool? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
En lukt mensen het nu wel met de fixed version? Ben benieuwd! Ga het straks proberen
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb zojuist de fixed version erop gezet en het verliep vlekkeloos...echter....
Als ik de loader aantik, dan laad hij en als hij klaar is blijft de pagina leeg... geen Cydia dus. Nu las ik dat je dat met redsnow kunt verhelpen, maar moet ik dan gewoon redsnow laten draaien en wijst dat ook zichzelf? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als ik Redsn0w probeer krijg ik telkens een error. Misschien nog eens een fresh install doen...
|
|
|||
|
|||
De fixed versie start bij mij (op de mac)niet eens op.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ten tweede wordt het speciale Apple USB protocol niet ondersteund door VMWare. VMWare, de naam zegt het al zelf, gebruikt een virtueel USB protocol; En tot slot ontbreken er in die OS X images functies die dwingend nodig zijn om OS X vlekkeloos te laten draaien. De oplossing? Een Mac gebruiken Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-02-11 om 16:05. |
|
|||
|
|||
Bevatten de Windows en Linux versies bugs en moeten we wachten op RC6?
"Het analyseren van de broncode van de pagina's GreenPois0n, die onbereikbaar is op het moment, kwamen we erachter dat de versie voor Windows en Linux zijn klaar. Het lijkt op het eerste dat deze twee versies werden ook geladen op de site, maar worden vervolgens verwijderd gezien de verschillende bugs die zich hebben voorgedaan." Google Vertaling |
|
|||
|
|||
Excuses, ik ben ook maar een newbee in jailbreak en erg dankbaar voor de hulp die ik hier vind... had dit gelezen vanmorgen maar het was me even ontschoten aangezien ik dacht dat de fixed version dit ook opgelost zou hebben (de werking was me niet zo duidelijk)
Hoe dan ook, ik heb redsn0w geprobeerd en Cydia staat erop! Iedereen hier dan ook dank voor de hulp en uitleg, super!!! |
|
||||
|
||||
Offtopic: Wow er kijken 157 actieve gebruikers mee naar deze discussie LOL!
Ontopic: Mensen die vast zitten bij 'Greenpoison initialized'. 1. Open terminal 2. Typ: sudo open 3. Kopieer Greenposi0n naar Terminal 4. Volg de stappen. 5. Als je 'complete' bij greenpois0n op je computerscherm ziet staan, dan hou je je home button ingedrukt (NIET LOSLATEN!). Nu je bij ''Greenpoison initialized'' bent, blijf je gewoon je home button ingedrukt houden totdat je ander tekst ziet! Laatst gewijzigd door 020; 04-02-11 om 16:10. |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|