Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja hier hetzelfde , kan Cydia niet installeren . Heeft dat iets met hun server te maken ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja hier hetzelfde , kan Cydia niet installeren . Heeft dat iets met hun server te maken ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zo te horen werkt de jailbreak niet velkkeloos. Moet toch wachten op de Windows versie, laat het snel komen.
|
|
|||
|
|||
het is niet voor niets een beta / RC versie en mac only.
hier deed hij het perfect op ipad 3g 4.2.1 out de box zoals ook al vermeld word op twitter door de mensen is dat je beste een dfu restore kan doen en dan jailbreaken. kan me voorstellen dat mensen osx in vmware draaien en het dan mis gaat door de pass trough usb connectie. Laatst gewijzigd door Xenn0X; 04-02-11 om 12:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Als het in OS X niet vlekkeloos werkt dan gaat het in Windows zeker niet vlekkeloos werken. |
|
|||
|
|||
Als ik mijn iPhone 4 hiermee probeer te jailbreaken geeft greenpois0n aan dat het gelukt is maar hij blijft bij het opstarten hangen bij “greenpois0n initialized”… Iemand tips?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb via itunes restore gedaan ja,
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is volgens mij gelukt, kan ik mijn standaard instellingen weer terug zetten? had hiervoor geen jb
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik cydia installeren via redsn0w ..iemand die een stappen plan hiervoor heeft? thanks
|
|
|||
|
|||
wat kan ik trouwens met die Loader app?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
cydia installeren.... |
|
|||
|
|||
Tip: iphone 4; Toestel bleef na Greenpois0n jailbreak in "initialising" hangen div malen. Er verschenen 3of4 regels witte tekst en er gebeurde niets.
Voor mij werkte dit: iPhone uitzetten en in DFU brengen. DAARNA pas in Greenpois0n op "Jailbreak" klikken. Hierna kwam het volgende probleem: De Loader app gaf geen Cydia weer. Van de 50 pogingen 1x cydia icoon gekregen. Na klikken kreeg ik een apple logo en een loader op de voorgrond, zag er niet goed uit en is niet gelukt. Heb je helemaal geen Loader icoon; even google, kwestie van bestandje verwijderen. Uiteindelijk heb ik Redsn0w 0.9.6rc8 gedownload en hiermee nogmaals Jailbreak uitgevoerd, zorg dat vinkje "install Cydia" aan staat. Hierna verscheen het Cydia icoon. Top! |
|
|||
|
|||
ja maar als ik op 'loader' klik krijg ik een wit scherm maar verder niks?
|
|
|||
|
|||
Die redsn0w kan je gewoon eroverheen doen of moet je dan eerst en clean restore doen?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
man alles is al keer voorbij gekomen als je het topic door leest beetje zelf nadenken kan ook geen kwaad, anders moet je niet jailbreaken. |
|
||||
|
||||
Hehe! Eindelijk!
Na vele mislukte pogingen eindelijk gelukt om langs het 'initializing' schermpje te komen! Een aantal dingen die je kunt proberen als je JB hier blijft hangen: - computer opnieuw opstarten - vanuit een geboote iPhone DFU mode activeren en dan pas greenpoison opstarten - iPhone restoren met iTunes vanuit DFU mode - andere USB poort? Succes! Nu eens kijken of ik zonder problemen cydia kan installeren! |
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|