Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mart79 Heb je wel minimaal MacOSX 10.5 Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mart79 zie bericht 291, zou misschien een optie kunnen zijn. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is geen optie voor VMware. Het werkt niet met een OS X image onder VMWare omdat die hackers die dat image gemaakt hebben de Darwin kernel hebben verknoeid.
Om het simpel uit te drukken: in dat image draait geen originele Darwin kernel maar een gehackte. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand in de buurt van Vaassen (Gelderland), met Mac OS X (10.6 ofzo) die mijn iPod Touch kan JB'en?
Tenzij er morgenochtend een Windows-versie is... ( |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn 3Gs met 4.2.1 en KPN perfect kunnen jailbreaken
|
|||
|
|||
Dit is een berichtje van p0sixninja: Site issues should be better soon thanks to @iOPK. Windows version should be out tomorrow or the next day Twitter for iPhone • 05-02-11 05:48d
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
'should' Betekent volgens mij 'zou'... Dus:
Windows versie zou morgen of de dag erna uit moeten zijn... Niet 100% zeker denk ik... |
|
|||
|
|||
Hopen dat hij er morgen dan is. Wacht er lang genoeg op.
|
|
|||
|
|||
Mocht ik over tijdje goeie baan hebben, komt er zeker een Mac in mijn woonkamertje te staan
|
|
|||
|
|||
Best vervelend: eerst wachten we maanden op de unterhered komt ie eindelijk is hij er aleen voor mac en nu moet ik weer wachten op de Windows en WEER onbekend hoe lang.Mijn leven bestaat uit w8en maar eerlijk gezegd ik heb liever dat die over een week probleemloos komt dan dat ie morgen komt met fouten in de jailbreak
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij komt wanneer die komt. |
|
|||
|
|||
Werkt prima en snel. Dit was m'n eerste jailbreak.
Zoek alleen apps in Cydia (waar ik hier niet over kan praten) maar in de search van Cydia staan ze niet. MakeItMine werkt niet, app wel maar m'n carrier logo blijft T-Mobile. Iemand een alternatief? |
|
|||
|
|||
hoi
ik heb even een aantal vraagjes: 1. Eerste stap backuppen met itunes voordat je jailbraked, hiermee worden je contacten en agenda etc opgeslagen, vervolgens jb. En dan?? kun je dan bv weer via itunes synchroniseren en backup maken? 2. zo ja welke backup wordt er dan gebruikt als je je iphone weer wilt herstellen?? dus wordt de backup voor de jb of na de jb gebruikt. dit is me dus een beetje onduidelijk. kun je dus itunes zoals bij een toestel zonder jb gebruiken? alvast bedankt voor de reactie. |
|
|||
|
|||
Als de windows versie komt, zou het kunnen dat die beter werkt dan de Mac versie. Ze weten waar de problemen liggen met de Mac versie.
|
|
|||
|
|||
Uhmmm het ZOU kunnen w8 nou maar tot die er is.
|
|
|||
|
|||
ben enorm benieuwd wanneer de versie van windows nou echt uitkomt. betaal me scheel voor die apps ahahhaha
|
|
|||
|
|||
En ja hoor, hij is er. De Windows-versie van greenpois0n is enkele seconden geleden live gegaan
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|