Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat je die baseband gewoon kan unlocken, maar ik weet het niet zeker. Iemand die dit kan bevestigen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je die baseband gewoon kan unlocken, maar ik weet het niet zeker.
Iemand die dit kan bevestigen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
foutmelding 1013
beste mensen
ik heb zonet mijn telefoon willen updaten en krijg een vervelende terugkerende foutmelding namelijk 1013. ik had hem gejailbreaked via limerain hiervoor. nu heb ik al gezocht naar een oplossing en die blijkt te zijn dat ik system32 bestanden moet openen in wordpad en daar de gs.apple (of zoiets) bestanden moet verwijderen en opslaan. nu in wordpad weigert hij gewoon en bij notepad geeft hij om een nog onverklaarbare reden volgende foutmelding. "Kan het bestand C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts niet maken. Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. " is er een manier om dit te omzeilen? want nu staat hij gewoon in recovery en komt er niet uit. heb de restore ook vanuit dfu proberen te doen maar ook niks. |
|
|||
|
|||
ik heb een probleem, wat volgens mij meerdere hebben!
Iphone 4 --> 4.2.1 zonder problemen gejailbreakt!! (eerst G.P. daarna Redsnow) Ipad --> 4.2.1 werkt niet! ik heb dus alle stappen gevolgd wat greenpoisn zegt, ik heb zelfs ipad gereset en helemaal leeg! maar hij zegt de hele tijd, failed! -> ik heb DFU mode geprobeerd vanuit aan ÉN uit staande ipad. -> ik heb geprobeerd de home button ingedrukt te houden en los! (dit werkte bij de iphone in iedergeval) wat doe ik fout! bvd |
|
||||
|
||||
Als ik m'n JB heb gedaan. En ik kies de optie terugzetten naar reservekopie, ben ik dan M'n JB weer kwijt???
|
|
|||
|
|||
@ BorisBaco ==> Ga nu mijn Iphone en Ipad doen.. Laat wel weten of het met mijn Ipad lukt en hoe..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 4, met v4.2 erop staan.
Ik wil hem gaan jailbreaken echter is het mij niet duidelijk of ik de zogenaamde Blobs moet opslaan of niet? En hoe? hoor graag van jullie groetjes |
|
|||
|
|||
klassieke fout om te vergeten dat Notepad met administrator rechten moet worden opgestart om systeem bestanden te veranderen en/of op te slaan.
Rechtermuis klikken op Notepad programma en "uitvoeren als administrator" Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 06-02-11 om 17:44. |
|
|||
|
|||
alleen heel erg jammer dat ik nu niet meer tethered internet meer heb voor mijn laptop! Met 4.0.1 kon ik dat nog wel!
Iemand tips? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen update Cydia bij jullie gewoon goed?
Ik krijg namelijk steeds een error bij het opstarten van Cydia. Cydia werkt wel gewoon alleen als die wil updaten geeft die error aan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Door de nieuwe jailbreak zijn momenteel een aantal servers overbelast. Daardoor krijg je die errors. Dit zal over een paar dagen wel allemaal werken
|
|
|||
|
|||
Jailbreak iPhone 4 iOS 4.2.1
Hallo iederereen,
Ik zag dag de jailbreak voor 4.2.1 uit is maar mijn vraag is of dan de firmware ook verandert waardoor definitief de garantie vervalt, zo iets las ik in een andere forum van jullie Jop |
|
|||
|
|||
Ik ook, werkt echt goed.
|
|
|||
|
|||
Van mijn 4.1 JB met limerain naar 4.2.1 gegaan met greenpoison zonder enige problemen.
EDIT: Gaat om een iPhone 4 |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|