Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rated Van mijn 4.1 JB met limerain naar 4.2.1 gegaan met greenpoison zonder enige problemen. EDIT: Gaat om een iPhone 4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Geniaal programmatje weer iPhone 4 || 4.2.1 || Ultrasn0w unlock op 01.59.00
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nu een beetje in verwarring. Kan ik Greenpoison over limera1n heen zetten? Dat lijkt me vreemd, want het is toch de bedoeling dat ik eerst update naar de firmware 4.2.1 en dan pas een JB doe? En als ik dat doe, dan is de JB sowieso weg en is er volgens mij per definitie sprake van een schone installatie (zoals p0sixninja adviseert). Kortom: wat is de beste manier om mijn iPhone nu te jailbreaken met firmware 4.2.1? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zonder problemen is het mij gelukt op met GP de JB uit te voeren. Het was m'n eerste JB.
Kom er echter wel achter dat ik weinig extra functie gebruik. Winterboard en dergelijke gebruik ik niet. Heb alleen m'n dock aangepast en oneindige mappen (meer dan 12 apps) Als ik nu een restore doe blijven de games die ik na de JB gedownload heb dan toch werken? |
|
||||
|
||||
Mijn 3Gs nieuwe bootroom en iPhone 4 van een vriend succesvol gejailbreakt.
|
|
||||
|
||||
Maar ff voor mijn beeldvorming. Ik kan nu gewoon m'n tel updaten via iTunes? En dan de JB van greenpoison erop doen?
Ik heb de JB gedaan met limerain. Op versie 4.1. Laatst gewijzigd door Okkii; 06-02-11 om 18:52. |
|
|||
|
|||
Ipad "failed oplossing"
Hallo
Hen even liggen zoeken maar hier is de oplossing voor iedereen die de failed melding krijgt op een Ipad eerst de juiste Greenpois0n downloaden, dat doe je hier Have Greenpois0n Problems? Check Here First - JBQA Hier staat het verhaal exact beschreven, let alleen op dat je in terminal greenpois0n met een "nul" schrijft en niet met een hoofdletter "O" This will do the trick |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus kan dan weinig schade aanrichten met deze jailbreak toch? is er al iets duidelijk over de unlock, wanner die uitkomt? |
|
|||
|
|||
Ik had mijn iPad voorheen met redsn0w gejailbteakt en heb net gewoon de greenpois0n eroverheen geslingerd en dat was nog geen 5 min werk.
Blij met het groene gif |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Steeds bij het installeren van iets uit Cydia geeft die de foutmelding: POSIx operation timed out.
Hebben meerdere hier last van moet ik mijn Iphone nu overnieuw jb'en? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wachten is de boodschap en later opnieuw proberen. |
|
|||
|
|||
Ik wil graag mijn iphone 4 jailbreaken maar ik hoorde iets dat je firmware wordt gewijzigd waardoor apple nooit meer garantie geeft, kopt dit?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeerde te restoren maar iTunes gaf een 1013 melding. Nog een keer geprobeerd maar hetzelfde. Later in DFU mode maar nog steeds 1013. Help!!!! Ik wil de standaard firmware terug |
|
|||
|
|||
Ik ben nu steeds bezig via GP (windows versie) mijn 3g te jailbreaken. Lukt niet ( try again) terwijl ik de meest recente itunes er al op heb gezet. moet nu steeds alles opnieuw installeren. wat doe ik fout?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb net gejailbreakt, maar zag nu bij Cydia changes/upgrades iets staan van OpenSSH. Ik had met Limera1n geen SSH geinstalleerd, zodat ik me daar geen zorgde om hoefde te maken. Hoe is dit bij deze JB geregeld?
iPad Wi-Fi 16 Gb, 4.3.3, JB iPhone 4 16 Gb, 4.3.2, JB Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-02-11 om 21:43. |
|
|||
|
|||
foutcode 1013
Citaat:
How to Fix Error Code 1013: Mac OS X: Step 1. On your Mac, go to your “Applications” folder. Step 2. Now navigate to the “Utilities” folder. Step 3. Launch "Terminal". Step 4. Type "sudo nano /etc/hosts" (without quotes) and hit return. Step 5. Enter your password Step 6. Use the down arrow key to find the “gs.apple.com” entries. Once the cursor is in front, make sure you comment out the line(s) by entering “#” in front of the text. Step 7. Save the file by pressing CONTROL+O. Step 8. Exit the nano editor by pressing CONTROL+X. Step 9. Restore your iDevice. Windows: Step 1. Start –> Programs –> Accessories Step 2. Run Notepad or WordPad Step 3. Click “Open..” from File menu. Step 4. Browse to Windows/System32/drivers/etc Step 5. In "files of type:" select all documents Step 6. Open "hosts" Step 7. Delete all line that has "gs.apple.com" or something like that Step 8. Hit Save Step 9. Restore your device |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|