Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Waar heb je het over? Goede aanvulling Zoek maar op google dan kom je achter wat ik bedoel Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek maar op google dan kom je achter wat ik bedoel
Als ik met redsn0w minj iphone 4.2.1 wil jailbraiken wele firmware moet ik dan kiezen? Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-11 om 23:14. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iphone iphone kan momenteel niet worden hersteld. omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iphone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.. Probeer het later opnieuw Zo staat het er letterlijk |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 07-02-11 om 23:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
make it mine
mim doet het niet
heb hem geinstalleerd en druk dan typ dan een naam in en als ik op banner druk gebeurt er niks. heb ik nou niet goed gejailbraked ofzo?? iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Help! Mijn backup is weg! Alles is weg behalve de apps. Is er nog een mogelijkheid deze terug te krijgen?
Wat heel vreemd is, de laatste backups stammen uit oktober, en van vanavond 3! Dus hij is er denk ik een heleboel kwijtgeraakt. Ben een leek! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
YES!! De iphone geeft weer een teken van leven! Ben helaas alles kwijt. Iemand een tip wat ik verder moet doen? Krijg 2 keuzes:
1 als nieuwe iphone configureren 2 Herstellen vanaf reservekopie Moet ik eerst voor optie 2 gaan en dan jailbreaken met GP of itunes afsluiten zonder iets te doen, GP draaien en dan pas itunes opstarten en optie 2 aanklikken? Mijn vorige backup had namelijk de limerain jailbreak dus weet niet of direct herstellen nou zo handig is. Ik hoor het graag, dan kan ik weer verder aan de slag PS allemaal onwijs bedankt voor jullie tips. Ik zat hier echt met een te snel kloppend hart achter mijn PC denkend dat mijn iphone verleden tijd was. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook de hele avond al bezig met de 1013 melding.
Ik zit al vanaf het begin op 4.2.1, gisteren de jailbreak gedaan met Greenpoison, helaas kon ik geen JB programma's installeren. Dus besloot ik de herstel optie te kiezen in iTunes. Helaas is toen de ellende begonnen. Heb alles al geprobeerd, met TinyUmbrella en zonder, alles zonder succes. Zijn er nog andere opties dan via iTunes? Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-11 om 23:45. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Scorpiosoft heeft mij onwijs geholpen. Dit moet je doen: Ga naar C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts. Bestand openen met kladblok, en er staat nu: # Hosts file restored by Yandao.com # --------------------------------- 127.0.0.1 localhost 74.208.10.249 gs.apple.com #127.0.0.1 gs.apple.com Het enige wat je moet doen is een # zetten voor de 2e regel (74.208.10.249 gs.apple.com) Suc6 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
weet iemand al inmiddels wat ik verder moet doen? (zie vorige post boven Butcher)
Gewoon in Itunes, niets in tinyumbrella doen Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-11 om 23:48. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
Vrijdag iphone 3gs(mc) 6.15-4.2.1, en ipad 4.2.1 gejailbreaked met redsnow.
Werkt goed alleen thetered. Net greenpioson over de 3gs gedraaid en helemaal goed. Alles doet het. Thanxs redsnow,greenpoison en devteam. |
|
|||
|
|||
wanneer zal de nieuwe baseband te unlocken zijn?, want ik ben nu niets met een update naar 4.2.1 en jb vn 4.2.1. ik ben namelijk afhankelijk van een sofwarematige unlock. iemand die mij goede raad kan geven aub?
dank jullie allemaal! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad dus gewoon dat hosts bestand, ik had daar al hekjes voor staan maar ik miste 127.0.0.1 localhost, nog een keer geprobeerd en het werkte. Ik heb vervolgens voor Als nieuwe iPhone configureren gekozen en heb greenpoison gedraaid, daarna ga ik de backup terugzetten en controleren of het nu wel werkt! Thanks! |
|
|||
|
|||
Heb net hetzelfde probleem; heb tot op de halve seconde de instructies bij het aftellen gevolgd, het scherm van de iPhone wordt donker (met zwarte vertikale banden) en dan geeft Greenpoison de "please power off" melding. Hoe zet je dan de iphone uit? In elk geval niet met de power/sleep knop, want daar mag ik op drukken tot ik een ons weeg... :-p
|
|
|||
|
|||
Waarom niet gebruiken als je afhankelijk bent van een software matige unlock?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem zojuist ook gejailbraked
Alles werkte gelijk perfect, gelijk wat tweaks erop gezet. Nu kan ik echt lekker van mijn iPhone gaan genieten SUPER JAILBRAKE....................THNX !!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt!!! |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|