Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door annahaster Is er iemand die weet of je deze jailbreak ook kan gebruiken op dezelfde manier voor de IPAD in plaats ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Greenpois0n is geschikt voor elke iPhone, iPod Touch en iPad op iOS 4.2.1.
|
|
|
|||
|
|||
Na 26x geprobeert te hebben om in DFU mode te komen via greenpois0n, werd ik GEK en heb ik het maar geprobeert met redsnow. Daar lukte het meteen, dus nu heb ik 4.2.1 op mn iphone (3G) gejailbreaked. Heeft het nog nut om hem nu ook nog te jailbreken met greenpois0n? Wat mis ik allemaal? Niet veel raad ik groetjess
PS: voor degenen die dus niet in DFU mode komen (iphone 3G), try redsn0w |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga het maar eens proberen, eerst eens een backup maken voor de zekerheid! Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-11 om 20:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
waddap.. jeailbreaken is awsome.. Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-11 om 20:36. |
|
|||
|
|||
Heb me iphones helaas nog niet kunnen jailbraiken 1 iphone 4 blijft hangen op doodskop en pc herkent hem niet tinyumbbrela itunes etc. ook niet en de andere is na het jailbraiken weer naar alarm nummer ik heb toen hij het deed op 4.2.1 bij instelling bij alle 2 de iphones bij instelling alle inhoud en instellingen wissen misschien dat het daardoor komt?
Wie weet raadt zit hier met 2 nieuwe iphones 4 die ik niet eens kan gebruiken voor ipod allebei komen uit Engeland. mvg en dankjewel voor jullie goed service en de tijd die jullie besteden voor het lezen en beantwoorden Laatst gewijzigd door farao556; 07-02-11 om 19:58. |
|
|||
|
|||
Ik heb net gejailbreaked maar ben mijn nieuwere telefoonnummers kwijt plus mijn agendapunten, hoe krijg ik deze terug?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen kan iemand mij helpen met mijn probleem die vind ik nu belangrijker dan de rest van de problemen die mensen hier hebben
|
|
|||
|
|||
Kunnen jullie alles al downloaden vanaf Cydia? ik krijg nog steeds een foutmelding....
Meerdere mensen hier last van. Kleine bestandjes pakt die wel maar grotere bestanden geeft die steeds een fout weer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nooit rare dingen gehad met mn 3Gs maar met de Greenpoisin jb ben ik wel wat rare dingen tegen gekomen! Laatst gewijzigd door richardiPhonepoldervaart; 07-02-11 om 21:15. |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4, 4.2.1, modemfirmware 03.10.01, ik wil mij i4 ook jailbreaken moet ik mijn i4 perse unlocken (legale versie van T-mobile bijv.), of kan ik meteen jailbreaken omdat ik toch gebruik blijf maken van mijn T-mobile simkaart?
Laatst gewijzigd door yns; 07-02-11 om 21:21. |
|
|||
|
|||
Ik heb eigenlijk nog een vraagje?
mijn 3Gs (4.2.1, greenpoison jb) was op 4.1 door T-Mobile officieel(gratis) unlocked. Ik blij,want het vervelende "t mobile" in mn statusbar was weg. Maar nu ik heb gister mn iphone ge-update&geJBed (4.2.1) en zie ik dat "t-mobile" er weer staan??? Heb al een tweak waardoor ik het ook niet meer zie maar toch. Hebben andere dit ook en waar zou het aan kunnen liggen???? |
|
||||
|
||||
1e iphone, 1e jailbrake, 1e keer gelukt!
Peeps ik heb mijn iphone 4 in 1x gejailbraiked zonder problemen.
Nou heb ik het volgende probleempje, mijn telefoon zit al de hele tijd op de lader en ik heb mijn telefoon nog helemaal niet zoveel gebruikt sinds de jailbrake omdat ik meer op mijn pc bezig met met mezelf informeren met de mogelijkheden. Nou zag ik net dat mijn telefoon van 100% terug naar 98, 99 en weer 100% ging in 5 min tijd, zonder dat ik hem van de lader heb gehaalt. Iemand dit ook meegemaakt of een tip? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...8_Restore.ipsw |
|
|||
|
|||
Blijft BB 1.59 unlocked na 4.2.1 en Greenpois0n???
Mijn Iphone 4 zit op 4.1(met jailbrake) en BB 1.59 (softwarematige unlock).
Als je je BB 1.59 bewaart dmv Tiny Umbrella en je toestel daarna upgrade van 4.1 naar 4.2.1, moet je dan opnieuw de unlock uitvoeren voor BB 1.59??? TIA Laatst gewijzigd door Theophone; 07-02-11 om 21:32. |
|
|||
|
|||
Citaat:
wil nu dus gaan jailbreaken met redsn0w. Heb dus een custom firmware nodig. Op dit moment heb ik 4.2 (8c134). De custom firmwares achter je link in echter 4.2 (8C148). Kan dit problemen geven? groet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik de Iphone 4 na deze jailbreak nog softwarematig unlocken? |
|
|||
|
|||
Ik krigj fout 1303 wat houdt dit precies in?
Ik hou het nu gewoon bij mijn 4.0.1 via jailbreakme heb alles geprobeerd wat hier op het forum gemeld word maar mijn 3GS blijft hangen op het zwarte scherm bijna aan het eind met de tekst ( panic were hanging) heb het nu al ruim 20 keer geprobeerd maar blijf hetzelfde houden verdere ideeen zijn welkom maar heb de moed een beetje opgegeven fijn dat het bij de meeste wel werkt Fiatfreak je hebt denk ik een behekste iphone want dat is niet normaal wat er gebeurt bij jou Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-11 om 22:06. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken en 1x de vraag stellen! |
|
|||
|
|||
Thanks greenpois0n.
15 minuten werk en loopt als een zonnetje.....smile. mijn eerste JB en gelijk goed ....nou effe checken wat er allemaal kan. |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|