//

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door don-diego Ik wil hier ook graag een antwoord op voordat ik iets verknal! Alvast bedankt!!! Bij mij bleven alle apps behouden, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #761  
Oud 08-02-11, 00:43
Rated Rated is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don-diego Bekijk bericht
Ik wil hier ook graag een antwoord op voordat ik iets verknal!

Alvast bedankt!!!
Bij mij bleven alle apps behouden, alleen cydia en de cydia apps/tweaks opnieuw moeten installeren.

iPhone 4 4.1 (Limerain) -> 4.2.1 (Greenpoison)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #762  
Oud 08-02-11, 00:50
signnl signnl is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Question Hulp met redsn0w

Het lukt mij ook niet naar veel meer dan 26x. Dus ik wil die redsn0w proberen.
als ik dat download en opstart dan vraagt om een firmware. Werkelijk geen idee waar ik die vandaan haal

Misschien heel stom maar ik zie door de bomen het bos niet meer...


HELLUP.... en nu niet zeggen RTFM want ik ben me 2 dagen suf aan het lezen...dus wie kan deze leek op weg helpen..

BVD


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patspeedy Bekijk bericht
Na 26x geprobeert te hebben om in DFU mode te komen via greenpois0n, werd ik GEK en heb ik het maar geprobeert met redsnow. Daar lukte het meteen, dus nu heb ik 4.2.1 op mn iphone (3G) gejailbreaked. Heeft het nog nut om hem nu ook nog te jailbreken met greenpois0n? Wat mis ik allemaal? Niet veel raad ik groetjess

PS: voor degenen die dus niet in DFU mode komen (iphone 3G), try redsn0w
  #763  
Oud 08-02-11, 00:58
boypresario boypresario is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jant90
Even voor de zekerheid: als ik mijn iPhone 4 iOS4.1 (jailbroken) nu update via iTunes naar 4.2.1 en deze vervolgens opnieuw jailbreak met Greenpois0n behoud ik alle geïnstalleerde apps en zullen deze ook weer allemaal vlekkeloos opstarten na de update en jailbreak?

Ik hoef dus niet te herstellen e.d.?

Alvast bedankt voor de antwoorden!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don-diego Bekijk bericht
Ik wil hier ook graag een antwoord op voordat ik iets verknal!

Alvast bedankt!!!


Mensen Let OP!!!

Voor diegenen die Iphone 4.1 hebben zou ik adviseren om geen update uit te voeren naar 4.2!!!

Er is geen verschil tussen 4.1 en 4.2. Men heeft 4.2 uitgevoerd om jailbreak voor te komen.

Dit RC5 is nog een BETA versie (4) die waarschijnlijk nog niet helemaal BUG vrij is. Ik heb paar Iphone 4 phones probeert om te jailbreaken met de volgende stappen:


Updaten naar 4.2. Eerst redsnow uitvoeren en tethered cydia installeren. (sommige iphones 4 heb je witte icon en als je op klikt gebeurd niets. Daarbij blijft het.) Daarop heb ik greenpoise erop geinstalleerd en krijg veel meldingen met witte scherm. Moest ik met sommige telefoons restoren. Via de host (linker shift toets in itunes en restore). Maar met oudere generatie toestellen zoals Iphone 3g en 3gs werkt het toppie

Dus met iphone 4 Nog niet 100% gelukt zonder restore. En applicatie pkgbackup werkt soms niet na jealbreak. Laat je gewoon in de steek.


Mijn advies: Als je IOS 4.1 hebt BEHOUD het!!! Je mist niets.
Alleen ik vraag mij zelf af of ik binnenkort firmware IOS 4.3 zal updaten

Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-02-11 om 10:55. Reden: beta 4 is al uit ;-)
  #764  
Oud 08-02-11, 09:22
Weust Weust is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Twente
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weust Bekijk bericht
Hey vraagje,

wil nu dus gaan jailbreaken met redsn0w. Heb dus een custom firmware nodig. Op dit moment heb ik 4.2 (8c134). De custom firmwares achter je link in echter 4.2 (8C148). Kan dit problemen geven?

groet
Iemand die het weet?
  #765  
Oud 08-02-11, 09:26
Pdeb1993 Pdeb1993 is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 92
Stuur een bericht via MSN naar Pdeb1993
Standaard

Hey,

Ik wou een iPhone 3GS jailbreaken de DFU mode ging goed kreeg de optie jailbreak now en klikte er op kreeg failed restart to retry

Wat zou het probleem kunnen zijn?
  #766  
Oud 08-02-11, 09:27
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Misschien moet je eens de originele firmware downloaden en dan Redsn0w eroverheen zetten. Daarna met GP untethered maken. Probeer eens?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #767  
Oud 08-02-11, 10:23
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weust Bekijk bericht
Iemand die het weet?
nee hoor, die gebruikt redsn0w om te patchen
  #768  
Oud 08-02-11, 10:35
Itoon Itoon is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 23
Standaard

ik heb mijn 3gs met 4.2.1 gejailbreakt het is na de 4e keer gelukt en het werkt goed, als ik een sms of gemist gesprek heb zie ik geen notificatie op de icon?? heeft iemand dit ook ??
  #769  
Oud 08-02-11, 11:07
pascalle741's schermafbeelding
pascalle741 pascalle741 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: BREDA
Berichten: 18
Standaard

hallo,

welke knoppen op me iphone 4 moet ik nou precies ingedrukt houden als ik hem
wil jailbreaken met greenpoison?
mijn engels is heeeeel slecht

alvast bedankt
pascal
  #770  
Oud 08-02-11, 11:10
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Pascalle hier de knoppen:
  • 3 seconden de uit/aanzetknop
  • 10 seconden de home knop zonder de aan/uit knop los te laten
  • 15 seconden de home knop zonder de aan/uit knop (oftewel na 10 sec. de aan/uit knop loslaten)
  #771  
Oud 08-02-11, 11:19
pascalle741's schermafbeelding
pascalle741 pascalle741 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: BREDA
Berichten: 18
Standaard

hey

bedankt voor de snelle reactie
ga het gelijk proberen.....

mvg
pascal
  #772  
Oud 08-02-11, 11:38
herojohan herojohan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 63
Standaard

Ik heb een iphone met allemaal apps,agenda,contact personen.
Deze wil ik graag jailbreaken, maar dit wil ik gaan doen op een ''schone'' itunes.
Dus backupén lijkt mij eerst wel een sterk plan.. alleen als ik alles selecteer dat hij moet sychronisheren, dan wil hij de iphone zowat leeghalen omdat er op de itunes niks staat.
Enig idee?

mvg Johan
  #773  
Oud 08-02-11, 11:45
michaelmiata89 michaelmiata89 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

k heb (voor het eerst) mijn 3GS gejailbreakt. Dit ging prima, aantal apps via Clydia geïnstalleerd, maar ik kan nu met geen mogelijkheid apps downloaden uit de appstore.
Niet via de iPhone. downloaden via iTunes gaat wel, echter hij blijft fouten geven bij het syncen van de zojuist aangekochte app. Ik heb de CS info folder verwijderd van mijn macbook, ik heb mijn macbook ge-de-autoriseert en opnieuw geautoriseerd. maat niets wil helpen. Ik heb mijn iphone van de appstore uitgelogd en opnieuw aangelogd, mijn Amerikaanse iTunes account geprobeerd, maar niet werkt.....
Ik twijfel nu of ik mijn iPhone weer moet gaan un-jailbreaken of zijn er nog tips en trucs...

thx
  #774  
Oud 08-02-11, 11:49
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Bij mij is het in een keer gelukt op mun ipod touch 4th gen, nu probeer ik het op een iphone 4, ios 4.2.1 baseband 03.10.01, ik klik in greenpois0n op Prepare jailbreak (DFU), dan zet ik hem netjes in DFU, lijkt te werken maar in plaats van (wat hij wel deed op mijn ipod) dat hij gelijk begint met jailbreaken, staat er daarna links onder Jailbreak! waar ik op kan klikken, dat doe ik (en houd ook de home button nogsteeds in) vervolgens gebeurt er niets. Dan kan ik hem opnieuw opstarten, dan krijg ik het itunes logo, en als ik dan opnieuw opstart kan ik hem weer gebruiken. Ik heb een windows machine wat doe ik verkeerd? Met mun iPod 4de generatie in 1 keer gelukt.
  #775  
Oud 08-02-11, 11:55
herojohan herojohan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herojohan Bekijk bericht
Ik heb een iphone met allemaal apps,agenda,contact personen.
Deze wil ik graag jailbreaken, maar dit wil ik gaan doen op een ''schone'' itunes.
Dus backupén lijkt mij eerst wel een sterk plan.. alleen als ik alles selecteer dat hij moet sychronisheren, dan wil hij de iphone zowat leeghalen omdat er op de itunes niks staat.
Enig idee?

mvg Johan
Ik heb een reserve kopie gemaakt, maar de apps zijn er niet, en muziek ook niet.
Waar kan ik instellen dat ik ook daadwerkelijk alles wil ''backupe''
  #776  
Oud 08-02-11, 12:11
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Apps zitten niet in de backup; die sync je uit je iTunes library.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #777  
Oud 08-02-11, 12:14
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miicker Bekijk bericht
Bij mij is het in een keer gelukt op mun ipod touch 4th gen, nu probeer ik het op een iphone 4, ios 4.2.1 baseband 03.10.01, ik klik in greenpois0n op Prepare jailbreak (DFU), dan zet ik hem netjes in DFU, lijkt te werken maar in plaats van (wat hij wel deed op mijn ipod) dat hij gelijk begint met jailbreaken, staat er daarna links onder Jailbreak! waar ik op kan klikken, dat doe ik (en houd ook de home button nogsteeds in) vervolgens gebeurt er niets. Dan kan ik hem opnieuw opstarten, dan krijg ik het itunes logo, en als ik dan opnieuw opstart kan ik hem weer gebruiken. Ik heb een windows machine wat doe ik verkeerd? Met mun iPod 4de generatie in 1 keer gelukt.
Laat maar, probleem opgelost voor mensen met een soort gelijk probeel, het licht aan de internet verbinding, greenpois0n maakt gebruik van het internet en download een bepaald filetje, inmiddels is het gelukt op het 3g netwerk van mijn andere iphone met dank aan MyWi
  #778  
Oud 08-02-11, 12:17
herojohan herojohan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Apps zitten niet in de backup; die sync je uit je iTunes library.
Maar wat zit er wel in? backup is 110 MB
Contact personen en agenda, deze heb ik niet aangevinkt als ''sychronicheren met itunes'' want deze outlook is niet de goeie als op mijn andere ''gecrashte pc''.
Op de andere PC staan wel de muziek.
  #779  
Oud 08-02-11, 12:44
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boypresario Bekijk bericht
Mensen Let OP!!!

Voor diegenen die Iphone 4.1 hebben zou ik adviseren om geen update uit te voeren naar 4.2!!!

Er is geen verschil tussen 4.1 en 4.2. Men heeft 4.2 uitgevoerd om jailbreak voor te komen.

Dit RC5 is nog een BETA versie (4) die waarschijnlijk nog niet helemaal BUG vrij is. Ik heb paar Iphone 4 phones probeert om te jailbreaken met de volgende stappen:


Updaten naar 4.2. Eerst redsnow uitvoeren en tethered cydia installeren. (sommige iphones 4 heb je witte icon en als je op klikt gebeurd niets. Daarbij blijft het.) Daarop heb ik greenpoise erop geinstalleerd en krijg veel meldingen met witte scherm. Moest ik met sommige telefoons restoren. Via de host (linker shift toets in itunes en restore). Maar met oudere generatie toestellen zoals Iphone 3g en 3gs werkt het toppie

Dus met iphone 4 Nog niet 100% gelukt zonder restore. En applicatie pkgbackup werkt soms niet na jealbreak. Laat je gewoon in de steek.


Mijn advies: Als je IOS 4.1 hebt BEHOUD het!!! Je mist niets.
Alleen ik vraag mij zelf af of ik binnenkort firmware IOS 4.3 zal updaten
Ook op de i4 draait GP als een zonnetje (zonder tussenkomst van redsnow e/o andere programma's)... 0,0 problemen (op verschillende i4's) mee als je maar gewoon de stappen volgt die je hoort te doen....
  #780  
Oud 08-02-11, 13:18
mklkhanou mklkhanou is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik heb momenteel een iPhone 4 en zit te wachten op de unlock die hopelijk binnenkort gaat komen. iPhone: FW 4.1 en BB 02.10.4

Kan ik in de tussentijd het beste hierop blijven of updaten naar 4.2 en JB-en met GP?
Reageren

Labels
jailbreak 4.2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! jailbreakme Jailbreak 2 13-02-11 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.