Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) En zo heb ik het dus ook gedaan, werkt perfect? Beetje een omweg maar dan ben je er in ieder geval zeker van dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En zo heb ik het dus ook gedaan, werkt perfect? Beetje een omweg maar dan ben je er in ieder geval zeker van dat het allemaal 100% dicht is, en werkt!
|
|
|
|||
|
|||
Moeten we niet in alle eerlijkheid erkennen dat Steve Jobs deze slag gewonnen heeft? Ieder moment kan iOS 4.3 uitkomen waarvan ik heb begrepen dat deze Greenpoison exploit gedicht is.
Persoonlijk begin ik niet meer aan deze jailbreak. You win some, you loose some, maar deze slag was voor Apple. Als een untethered jailbreak zo lang op zich laat wachten, zie ik er het belang niet meer van in! |
|
||||
|
||||
Een tethered jailbreak is ook te doen hoor, als je geen gare dingen gaat doen met je telefoon binnen no-time leeg is komt het allemaal goed. Bij mij heb ik ook een maand of 2 met een tethered jailbreak geleefd, geen problemen mee gehad, een keer was hij bijna leeg maar toen zat ik elke les op twitter te klooien.
|
|
|||
|
|||
Je kan de Dev Teams altijd helpen met het zoeken naar lekken in iOS en met het schrijven van de code voor een exploit en JB. Ik ben zeker als je dat doet dat er dan veel vlugger een JB is.
|
|
|||
|
|||
Beste allen,
Ik heb even een vraagje. Een vriend van me heeft een IPhone 4 met firmware 4.2.1. Deze is nog niet simlockvrij en nog niet jailbroken (?). Na het lezen van deze post gaat het jailbreaken waarschijnlijk wel lukken maar hoe krijgt hij hem daarna simlockvrij? Bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
Helemaal waar, de beste stuurlui staan altijd aan wal! I stand corrected!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De juiste ios voor redsn0w haal je hier trouwens het makkelijkste weg: iOS Firmware en de nieuwste redsn0w hier: https://sites.google.com/a/iphone-de...attredirects=0 succes |
|
|||
|
|||
hij herkent dfu mode niet op mijn iphone 3g
|
|
||||
|
||||
@tomietie
Blijven proberen!
|
|
|||
|
|||
Jouw link werkt niet, maar wat voor mij de oplossing was is om greenpois0n in compatibiliteitsmodus te starten. Rechtermuisknop --> compatibiliteitsproblemen oplossen. Blijkbaar werkt hij niet met Windows 7!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Straks eens proberen! Ben wel al mijn spul kwijt dan of niet? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb (voor het eerst) mijn 3GS gejailbreakt. Dit ging prima, aantal apps via Clydia geïnstalleerd, maar ik kan nu met geen mogelijkheid apps downloaden uit de appstore.
Niet via de iPhone. downloaden via iTunes gaat wel, echter hij blijft fouten geven bij het syncen van de zojuist aangekochte app. Ik heb de CS info folder verwijderd van mijn macbook, ik heb mijn macbook ge-de-autoriseert en opnieuw geautoriseerd. maat niets wil helpen. Ik heb mijn iphone van de appstore uitgelogd en opnieuw aangelogd, mijn Amerikaanse iTunes account geprobeerd, maar niet werkt..... Ik twijfel nu of ik mijn iPhone weer moet gaan un-jailbreaken of zijn er nog tips en trucs... thx |
|
|||
|
|||
Hebben hier meer mensen last van dat de accu zo snel leeg raakt?
ik had hier voor de 3.1.3 os er op lijkt wel alsof me accu toen langer mee ging sinds 4.2 en jailbrake raakt me accu snel leeg iemand een oplossing ? |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs greenpois0n jailbreak Failed ?? help!
Hey,
Ik heb van iemand een iphone 3GS die ik wou jailbreaken. Iphone 3GS T-mobiele lock Modemfirmware: 05-15-04 versie: 4.2.1 (8C148a) Hij gebruikt t-mobiele 9.0 (simple) Nou las ik dat je met greenpois0n je iphone kon jailbreaken. Hij gaat gewoon in de DFU mode en wanneer ik op Jailbreak klik en hij even bezig is geweest krijg komt er Jailbreak Failed te staan en restart to retry. heb dit 4 keer geprobeerd maar mocht nog niet baten, heeft iemand van jullie een idee wat het probleem eventueel kan zijn of wat ik fout doe? Mvg, Patrick.
|
|||
|
|||
Geachte heer, mevrouw,
Is er iemand die weet of je deze jailbreak ook kan gebruiken op dezelfde manier voor de IPAD in plaats van de iphone. Groet, Anna Haster |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|