Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb voor het eerst een jailbreak gedaan op mijn IPad. De jailbreak procedure met GreenpoisOn verliep probleemloos. Via loader heb ik Cydia er op gezet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb voor het eerst een jailbreak gedaan op mijn IPad. De jailbreak procedure met GreenpoisOn verliep probleemloos. Via loader heb ik Cydia er op gezet, ook zonder problemen. Heb nu wel het idee dat mijn batterij een stuk minder lang mee gaat. Hebben anderen deze ervaring ook? Kijk het nog even een tijdje aan maar kan ik zonder problemen de jailbreak weer verwijderen via Itunes en dan restore?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier krijg ik cydia helaas ook niet werkend. Achja dan maar gewoon tethered houden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat ik ook doe ik blijf in het witte scherm hangen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Had ik al eerder geplaatst dus vergeef me deze repost, ik probeer mijn iphone te jailbreaken, DFU mode gaat goed, dan klik ik op jailbreak de status bar loopt vol en dan kom ik in een wit scherm waar geen verandering meer in komt.
|
|
|||
|
|||
Heb nu 4 Iphones en een Ipad gejailbreakt ging perfekt alleen Iphone van me zoon 3G wil niet lukken iemand een tip?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zou die 3g jailbreaken met redsn0w! Laatst gewijzigd door iScorpio; 07-02-11 om 18:09. |
|
|||
|
|||
Mijn vraag is: heb je daarna een softwarematig unlockte iphone of een definitief unlockte iphone?
|
|||
|
|||
Ook dat heb ik geprobeerd, en ik heb alle opties die eerder genoemd werden ook geprobeerd, verschillende usb poorten, als admin uitvoeren, op 1 core GP uitvoeren, PC reboot, ibss file verwijderen... en er is geen eerdere JB uitgevoerd want ik wil alleen untethered.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect! Enige onzekerheid die hier huist is of ik nog wel met i-tunes mag syncen zonder dat de phone crasht of anderszins onbruikbaar wordt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Me iPad zonder problemen gejailbreakt, maar me 3G krijg ik niet gejailbreakt.
Ik weet 100% zeker dat ie in DFU mode staat, want iTunes geeft dit ook aan, maar Greenpoison ziet hem niet. Zo te zien hebben meerdere mensen dit probleem. Iemand een idee hoe op te lossen ?
|
|||
|
|||
Als je een SimLock vrij toestel hebt... Door de provider gefixt.
Is deze altijd simlockvrij... Het enige waar je rekening mee moet houden met de jailbreak, is als je afhankelijk bent van een Softwarematige unlock.. Deze zit (nog) niet in de JB... |
|
|||
|
|||
iPhone4 Jailbreak Loader doet niet
Hey hey,
heb gisteren mijn iPhone 4 (4.2) gejailbreakt en dat is volgens mij gelukt. Nu wil ik m.b.v. Loader Cydia installeren alleen Loader doet niks. Als ik de Loader-app aanklik flits het scherm een keer en daar blijft het bij. Heb al van alles geprobeerd, aan- uitzetten. Rebooten, maar niks schijnt te werken. Wat nu te doen? - Kan ik proberen nogmaals te jailbreaken m.b.v. Greenpois0n? - Of moet ik met redsn0w & een custom firmware aan de slag en ben ik dan niet alles kwijt? Groet Weust |
|
||||
|
||||
Wat je ook kunt doen is hem eerst jailbreaken met rc8 van Redsn0w (dan is hij tethered) waarna je greenpois0n eroverheen gooit, en dan heb je niets anders gedaan als tethered veranderen in untethered en dan zou je als het goed is geen problemen hoeven te kennen. Bij mij liep het gewoon allemaal als een treintje!
|
|||
|
|||
Citaat:
precies zoals ik het gedaan heb, en werkt als een zonnetje |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|