Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mykie Dit klinkt alsof je een cydia programma hebt geinstalleerd dat nog niet geschikt is voor frimware 4.2.1. Bij mij werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja klopt het had te maken met cydia bedankt voor je reactie. Volgens mij werkt Statusnotifier nog niet optimaal met firmware 4.2.1
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als ik trouwens greenpoison opstart en doe wat er staat power off ipad en reconect dan start de ipad weer op als ik de usbkabel in de pc doe.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om de twijfelaars zoals ik een hart onder de riem te steken :
Net een ipad gejailbreakt, gewoon instructies G P gevolgd, fluitje van een cent ! En ik ben een leek ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Winterboard werkt niet meer na JB 4.2.1?
Hi,
Ik merk dat na JB 4.2.1. m'n Winterboard niet meer werkt m.b.t. het instellen van m'n lockscreen. Ik kan respringen of rebooten wat ik wil maar ik kan niets kiezen dat tevoorschijn komt. Iemand anders ook last hiervan? groet, Marc |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, maar niet naar een thema van Winterboard
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kom je daar dan bij als je alleen maar je filmrol krijgt en achtergronden om uit te kiezen?
|
|
|||
|
|||
Ik zie zodra ik op die achtergrond klik 2 keuzes, te weten filmrol of achtergrond, druk ik op achtergrond staan daar alle wallpapers in die op mijn iPhone staan, die uit het thema en ook die wat ik er zelf opgezet heb.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dezelfde keuze maar ik zie mijn lockscreens die ik als thema winterboard download niet ertusen staan.
|
|
|||
|
|||
Is er nog ergens een mirror-site te vinden met de greenp0ison hack? voor Windows dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
hallo heb even een vraagje heb een iphone 4 met orginele unlock
kan ik hem zonder problemen jailbraiken??? heb de versie 4.2.1 (8c148) |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|