Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door herojohan Bij mij is het steeds ''Jailbreak Failed '' maar ik heb net een schone OS erop gezet. Alles netjes in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen?
Ik heb gister voor het eerst mijn Iphone gejailbreaked met GreenpoisOn en dat ging geweldig makkelijk! In 1 keer alles goed. Maarrrrrr.... nu komt het, als ik apps installeer via Cydia heb ik bij een heleboel apps het probleem dat ze wel geinstalleerd worden, maar de App werkt dan niet. Als ik probeer de zojuist geinstalleerde app te openen dan lijkt het alsof hij de app opent maar springt na een flits weer terug naar het Springboard. Niet alle apps gaan fout, maar het merendeel wel (zo'n 60% denk ik)! Waar ligt dit aan (zijn deze apps nog niet geschikt voor de nieuwe 4.2 versie of zit er ergens anders nog iets dat ik over het hoofd kan zien)? Ik heb de installatie van 'niet-werkende' apps meerdere malen geprobeerd en ook op diverse manieren (door bijv. na het installeren van de app de Iphone te rebooten). Zoals je begrijpt ben ik totaal nieuw met Iphone en Jailbreak, daarentegen ben ik aardig handig met dit soort dingen en leer ik snel. Ik ben benieuwd of iemand mij verder kan helpen of hier een verklaring voor heeft! Alvast bedankt voor al jullie hulp. PS. Als jullie het zelf misschien willen proberen, ik heb een Iphone4, 4.2.1, gejailbreaked met Greenpois0n, en de apps die ik probeer te installeren zijn o.a. Pysl 2.02b (iClarified), MobileLog (iClarified), HiddenSMS Lite (ZodTTD). Ik ben benieuwd of deze apps bij jullie wel werken onder dezelfde omstandigheden. |
|
|||
|
|||
Skydiver , ik heb het ook geprobeerd met Pysl 2.02b en idd het start niet op. Let wel dat het om een beta gaat , dus wordt aan gewerkt. Dit gebeurt vaak met apps die nog geüpdate moeten worden. Het ligt denk ik dus niet aan je telefoon of de jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Hey ik heb een iphone 4 nog maar net en dus standaard met 4.2.1 erop en nog nooit gejailbreakt
Dit zou geen probleem mogen geven met de greenpoison untethered jailbreak? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vindt Greenpois0n kudt, komt er nog een redsnow variant dat iemand weet? Ik vind het opstart logo (dat doodshoofdje) vet irritant en GP sloopte m'n Game Center (sandbox probleem)
De keuzehulp zegt dat er alleen een tethered jailbreak redsn0w is...? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ben niet zo zeer into de jaibreaks etc, maar begin t steeds beter onder de knie te krijgen. Ik heb dus een iPod touch 3g 32GB en wil deze jailbreaken, voordat ik dit ga wil ik zeker weten dat t goed gaat. Ik heb dus via TinyUmberella de SHSH-blobs opgeslagen, het is verstandig dat ik op een schone lei begin en dus eerst herstel, dan ben ik alles kwijt, snap ik. Maar als het fout gaat kan ik hem dus via die SHSH-blobs terug krijgen (hoe de iPod was) Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
In het begin veel 1013 errors gehad tijdens het updaten van mijn Iphone in Itunes. De Apple verwijzingen uit mijn host file verwijderd en opnieuw geprobeerd en het werkte.
Vervolgens Greenpois0n op mijn Iphone gezet. Werkt perfect. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone 4 op 4.1
itunes nieuwste versie maar toch zegt hij dat dit de nieuwste versie is dus zelf maar 4.2.1 gedownload en via shift herstellen geprobeerd deze er op te zetten maar dan breekt itunes af met onbekende fout en alles blijft bij het oude wie weet er raad |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gelezen dat greenpois0n bij je vast slaat en dat je iphone op een zwart scherm blijft hangen. Bedoel je misschien dat de applicatie greenpois0n niet reageert? Zo ja, heb je al geprobeerd het in een compatabiliteits modus win xp sp3 te draaien? Dit doe je door de eigenschappen te nemen van greenpois0n.exe vervolgens op het tabbladje van compatibiliteit te klikken en dan de modus naar winxp sp3 aant te vinken). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu heb ik redsn0w gedownload. maar nu moet ik ook nog een firmware hebben ofzo las ik? Ik draai nu op 4.2.1 Modemfirmware: 05.15.04 Misschien kan iemand mij de firmware geven of uitleggen hoe het werkt. Heb al zoveel gezocht op deze site. |
|
||||
|
||||
probleem
Hoi
Ik heb mijn iphone 3gs met 4.2.1 met deze jailbreak van greenpoison en ben blij dat alles werkt ook met het thema van greenpoison. Alleen heb ik nu het probleem dat als ik iemand bel mijn tel vast slaat als ik ophang en in veilige moduls gaat en het zelfde is als ik gebeld ben. hoe kan dit heeft iemand daar ook las van? Laatst gewijzigd door slangenman; 10-02-11 om 22:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb gewoon nogmaals proberen surfen, maar bij mij valt hij niet de internetverbinding niet terug weg en blijft gewoon werken. |
|
|||
|
|||
Ik het green jailbreak op mijn ipone 4 gezet.
Alles is goed gegaan, maar ik heb geen mobiel internet meer. Wat kan ik doen. Anna |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zou kunnen dat de GPRS/UMTS-connectiviteit niet beschikbaar is omdat het uitstaat. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Chucky,
Wat heb je allemaal reeds gedaan en wat snap je niet ? |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|