Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is er nieuw in de RC 6 versie? ik zie bij opstarten vraagt ie of het een apple tv is... andere veranderingen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat is er nieuw in de RC 6 versie? ik zie bij opstarten vraagt ie of het een apple tv is... andere veranderingen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het staat gewoon letterlijk in de README.
RC6: Apple TV 2 support, fixed emulators compatibility issues with greenpois0n |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
probeer het eens om hem opnieuw te installeren als hij opstart en je hebt op backup gedrukt heb je het voor elkaar draai dan GP en installeer cydia daarna weer aptbackup halen bij cydia en dan op restore drukken dit duurt even maar dan staan alle cydia apps er weer op |
|
|||
|
|||
Citaat:
dan maar zonder ..... proberen ?? En de laatste vraag wat krijg ik eigenlijk extra met ios 4.2.1 tov 4.01 ??? edit: aptbackup verwijderd en opnieuw geinstalleerd; GEEN RESULTAAT (zie het opstart scherm heel even en dan weer gewoon springboard) Zijn er alternatieven voor aptbackup ??? Laatst gewijzigd door beezer; 13-02-11 om 00:19. |
|
||||
|
||||
RC6 is uit.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ligt de Greenpois0n site er uit?
Ik kom er niet op en kan nu dus niet de links in de 1e post aanpassen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ey peeps,
wie weet raad, na me Jb moet ik iederkeer 2maal me phone aan en uit zetten om te kunnen bellen? wie weet er een oplosing / of heet daar ook last van? heb al meerdere keren de firmware er opnieuw op gezet, maar blijft terug komen? help Gr Wes |
|
|||
|
|||
Voor het toepassen van de jailbreak is hier dus geen sprake van?
|
|
|||
|
|||
Jah wel, telkens na de JB gebeurd het,
dan weer Firmware herstellen etc |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe gaat dat precies? Je probeert een nummer te bellen na het opstarten van de untethered gejailbreakte iPhone, en dan? En na de iPhone exact twee keer opnieuw te hebben opgestart is het probleem opgelost voor even..? Aan de instellingen van de telefoon zou het dus niet kunnen liggen zou je zeggen.. |
|
||||
|
||||
Links en changelog toegevoegd aan de 1e post.
|
|
|||
|
|||
Hey als ik mijn device reboot moet ik telkens mijn pincode terug invoeren hoe komt dit?
mijn iphone net gejailbreakt mmmm ik heb mijn simpincode in instellingen van 1 naar 0 gezet en nu vraagt hij het nietmeer blijkbaar dus probleem opgelost lijkt me? Laatst gewijzigd door Matisto25; 13-02-11 om 14:43. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan staat er geen service of ik zie alleen maar stipjes, maar bellen nee. instellingen, kan het niet aan liggen. |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|