Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door haroldv Wifi doet niet meer naar jailbreak atv2 Ik heb ook wifi problemen na jb met greenpoison op ATV 2g! Kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb ook Wi-Fi problemen na jb met greenpoison op ATV 2g! Kon geen netwerk meer vinden! Eerstbwel en na een tijdje niet meer!! Nu weer herstelt met iTunes en weer netwerk via Wi-Fi! Morgen opnieuw jben en dan maar weer kijken!! Iemand al ervaringen ermee??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo!
Ik heb begrepen dat je na de jailbreak nog een activatie moet uitvoeren, maar ik heb na de jailbreak gewoon gebruik kunnen maken van alles zonder een activatie via iTunes... Kan iemand me vertellen of ik iets gemist heb of uberhaupt nu iets mis?? Mijn Wi-Fi doet sinds de update naar 4.2.1 raar, heeft dit met het niet uitvoeren van die activatie te maken?? Dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
RC5 of RC6 gebruiken
Moet ik bij jailbreak nu RC5 of RC6 gebruiken. In RC6 praat men over power aanzetten en praat alleen over TV en niet over Iphone. Staat echter bij RC6 dat deze ook geschikt is voor de Iphone
|
|
||||
|
||||
rc6 = hetzelfde als rc5 alleen support deze nu ook de apple tv, dit wilt zeggen dat je hem dus gewoon kunt gebruiken voor je ipod, iphone en ipad
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb al verschillende scenarios geprobeerd, - Alleen met micro-usb - Micro-usb i.c.m. powerkabel - verschillende malen een herstelactie uitgevoerd voor de zekerheid - verschillende usb poorten - met/zonder firewall en little snitch Het mocht allemaal niet baten... Ik draai de laatste versie van snow leopard op een iMac 8,1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Gisteren mijn iphone 4, na tig keer proberen, eindelijk gejailbreakt. Vanmiddag was ik echter buiten en kwam ik er achter dat mijn 3g internet verbinding het niet deed. Ook de optie om 3G en mms in te stellen in het instellingen menu kan ik opeens niet meer vinden. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? gr Rutger Edit: zie nu pas dat ik helemaal geen bereik heb. Kan dus ook niet bellen. Ga hem maar proberen te restoren. Laatst gewijzigd door quick; 14-02-11 om 18:39. |
|
|||
|
|||
Het is me gelukt om m'n ipod te jailbreaken, bedankt daarvoor!
Ik heb alleen nog ee paar dingetjes die niet helemaal werken, zoals een LockScreen theme via winterboard (ik heb het thema aangevinkt maar hij werkt gewoon niet) en de multitasking tray. Ik las dat je deze opent door 2 keer op de home button te klikken, maar dan gebeurt er niks bij mij. Weet iemand hier op oplossing voor? Edit: Ik heb winterboard gehided, en nu kan ik hem helemaal niet meer openen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar omdat je die cydia app nu hebt zou het moeten werken, misschien eens rebooten. Met je 'winterboard hided' zal je waarschijnlijk ff in Cydia moeten kijken bij Winterboard (weet het ff niet zeker). |
|
|||
|
|||
Als je bij je instelling naar beneden gaat staat Winterboard daar!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is in cydia een app voor multitasking! Ff googlen en je zal het vinden! Alleen moet je je afvragen of je dat wel wil, gaat namelijk erg ten kosten van de snelheid op je iPod!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vind jij hem handig? En wat kan je er eigenlijk meer mee dan zonder? |
|
|||
|
|||
Hoi luitjes allemaal , ik heb mijn Apple tv 2 ook gejailbteakt en zou graag willen weten wat ik voor leuke dingen erop kan instaleren , aangezien ik nog niet echt bekent ben met de gejailbreakte apptv2. Ik zie na de greenpois0n injectie op de apptv dat je het eea kunt instaleren , maar wil toch jullie bevindingen weten.
Vast bedankt. |
|
|||
|
|||
Het is handig als je tussen app moet switchen! Verder gebruik ik het bijna nooit!! Apple heeft niet voor niets multitasken niet voor de iPod 2g beschikbaar gemaakt!
|
|
|||
|
|||
Milovelt ,
Wat ik gedaan heb is het volgende : Mini USB in de Apple tv 2 , Daarna netstroom aangesloten op de apptv , Zet geluid van je pc/Mac aan , zodat je kan horen als het weer wordt aangemeld bij je pc/Mac. Hou nu je menu+down knop ingedrukt tot je hem snel ziet knipperen Daarna gelijk de menu+play/pauze knop ingedrukt houden tot je het geluidje (ding dong) hoort. Start nu greenpois0n RC6 en dan klik je op ja dat je een Apple tv 2 wil gaan jailbreaken. Nu staat er meteen (JAILBREAK) en gewoon klikken daarop natuurlijk. Als gp zegt jb failed , gewoon nog eens doen. Het lukte mij ook niet meteen. Koppel hem in ieder geval niet voor 30 sec na de jb van je pc/Mac los. Zo is het mij gelukt. Succes. Laatst gewijzigd door floa1512; 14-02-11 om 21:06. |
|
||||
|
||||
Heeft iemand het voor elkaar om afbeeldingen ( foto's ) te laten vertonen op de ATV2?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|