Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk is jailbreak gelukt Alleen jammer dat de iphone er wat langzamer van word....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eindelijk is jailbreak gelukt
Alleen jammer dat de iphone er wat langzamer van word. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bomberzz ,
Ik raad je aan om het Opnieuw in iTunes te herstellen en opnieuw te jailbreaken , maar dan nu met redsn0w 0.9.6b4. Greenpois0n is meer bedoeld voor de nieuwere divices bv iPhone 4 en iPad. Ik heb dit ook zo gedaan met de 3G van mijn vrouw. Voor de 3G is het een untethere jb. Probeer dat ff en laat weten hoe dat ging. |
|
|||
|
|||
Herstellen in iTunes en opnieuw jb met redsn0w 0.9.6b4 klaar.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat wel is: op t eerste tabblad was een vinkje aan of uit bij manage manual. Dat uit of was het aan gezet, werd er opeens dingen zoals audio op gedumpt en ging t geel van 0,30 naar 0,54 GB! Weet ook niet of dat vinkje aan of uit moet maar wil t wel zelf aangeven. |
|
|||
|
|||
met redsnow kreeg ik het niet voor elkaar ??
maar met Greenpois0n RC5 werkt als een jekko en nu appies erop zetten Adios |
|
|||
|
|||
Heb mijn ervaringen in een stappenplan verwerkt. Misschien dat de experts het willen checken en anderen er wat aan hebben.
|
|
|||
|
|||
ik had het probleem dat het jailbreaken niet woe lukken
bij mij kreeg ik de melding ( panic we are hanging here) en daar bleef hij op hangen stoute schoenen aangetrokken en via itunes geupdate van 4.0.1 via jailbreakeme naar de officiele 4.2.1 en toen weer greenpoison gedraaid probleem opgelost en werkt perfect |
|
|||
|
|||
OOk ik heb zojuist de Greenpoison JB over de tethered JB van Redsnow heengezet.....Eerste keer gebeurde er helemaal niets. Daarna Iphone ontkoppeld, opnieuw aangekoppeld en Greenpoison opnieuw gestart en binnen 10 minuten was het bekeken. Werkt perfect en ook Cydia hoef ik dus niet opnieuw te installeren....
|
|
|||
|
|||
Foutje, bedankt! Maar het is nu wel gelukt!
Hoi allemaal! Ik heb zojuist mijn iphone 3GS gejailbreaked met Greenpoison. Het kostte me een klein beetje moeite, de eerste keer kreeg ik "Failed". Wat was het probleem?
Ik was vergeten het programma in administrator mode te draaien! Hij vraagt hier niet zelf om dit moet je handmatig doen. Ik ben erg blij dat ik nu weer in mijn iphone kan! Alleen het icoontje van Cydia is nog wit Citaat:
|
|
||||
|
||||
@FScheltens
Probeer eens om opnieuw op te starten? Gewoon een reboot dus zeg maar, dat heeft bij mij toen gewoon geholpen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij deze een link voor mensen die dit probleem ook hebben/hadden. http://www.redmondpie.com/fix-itunes-error-1013-when-updating-iphone-4-to-ios-4.2.1/ |
|
|||
|
|||
goeie jailbreak dit, geen enkel probleem met de instal. 2x iphone 3GS en 1x iphone 4
|
|
|||
|
|||
Ik probeer mijn 3G ook te jailbreaken met Greenpois0n, maar op de een of andere manier krijg ik het maar niet voor elkaar. Normaal ben ik niet zo'n Jailbreakert, maar ik wil kijken of ik mijn internet tethering weer terug kan krijgen.
Ik heb mijn iPhone aangesloten met de USB kabel aan mijn Mac, ik start Greenpois0n en ik volg de stappen op het scherm om de iPhone in DFU te krijgen. Dit lukt ook gewoon (als ik iTunes opstart, dan zegt deze dat hij een iPhone in DFU mode heeft gevonden). Alleen daarna gebeurt er helemaal niets. Ik heb dan alleen de "Try Again" button, en dan kan ik het hele riedeltje met de home en sleep button weer opnieuw doen (zonder resultaat overigens) Nogmaals, ik ben een enorme N00b op Jailbreak gebied, maar het zou simpel moeten zijn. Zie ik iets over het hoofd, doe ik iets fout, of kan het gewoon niet? |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn ervaringen in een stappenplan verwerkt. Misschien dat je er nog wat aan hebt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS op ios 4.01 met een jailbreak van jailbreakme.com
Ik wilde het volgende gaan doen: via itunes updaten naar 4.2.1 (en syncen en backuppen) Greenpoison draaien met mijn mac en klaar is kees met een nieuwe jailbreak ..... en alle nog werkende progs. Klingt dit logisch ? Graag reactie |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik moest GP 2 x draaien en toen was het ok succes en laat ook even weten of het gelukt is |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sinds een tijdje heb ik een iPod Touch 4G.
Nu wil ik die misschien jailbreaken, alleen ik zit nog met een vraag: Als de iPod is ge-jailbreak en ik sluit hem aan op m'n pc gaat hij synchroniseren. Stel dat er later iets fout gaat kan ik gewoon op herstellen klikken, maar is dan alles van de iPod weg?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eraf halen en opnieuw instaleren ?? |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|