Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze kun je gewoon zonder problemen jailbreaken. Spreekt toch voor zich of niet, misschien had het zowieso ook even geholpen als je de gehele topic ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Deze kun je gewoon zonder problemen jailbreaken. Spreekt toch voor zich of niet, misschien had het zowieso ook even geholpen als je de gehele topic even had doorgelezen.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ahhh sh*t!!! Ik zat nog op 3.zoveel. Eerst geupdate via itunes, daarna JB gedaan die gelukt is alleen nu ben ik dus alle thema's etc kwijt.. arghh!
|
|
|||
|
|||
jailbreak 4.2.1 untethered 06.15.00
is het mogelijk om om deze the jaibreaken
iphone 3gs 4.2.1 therded frime 06.15.00 zou dit lukken om nu de untethered er op te zetten zo danig dat mijn pc er niet moet tussen komen wnar hij uit valt ?? |
|
|||
|
|||
Iedere keer als ik mijn iphone 3G wil jailbreaken met greenpois0n (windows Vista) loopt hij vast.
Het beeld van mijn iphone blijft dan zwart. versie: 4.2.1 Modemfirmware: 05.15.04 Weet iemand wat ik kan doen? |
|
|||
|
|||
FaceTime heb ook de jailbreak gedaan Geen problemen met het hacken... nu heb ik My3G er op zitten zodat ik ook facetime kan gebruiken op het 3G netwerk... lijkt te werken... ik kan namelijk wel iemand bellen via facetime persoon die ik belt verbonden via Wi-Fi ziet ook dat ik hem belt maar dan als hij wilt beantwoorden gebeurd er niets...
Ook geprobeerd op via een macbook te bellen. beide richtingen Komt dit verhaal bekend voor bij iemand of weet iemand de oplossing? iPhone 4 ios 4.21 tMobile Simlock vrij Oja bij instellingen scherm en dan bij telefoon staat dat facetime wel is geactiveerd bij de Apple servers (Ook is de iPhone al meerdere keren opnieuw opgestart in de hoop dat het probleem zou zijn opgelost).
|
|||
|
|||
heb het idee dat de repo apt.modmyi.com geblokkeerd wordt....
|
|
|||
|
|||
Kan ik Cydia ook verwijderen na een JB of heb ik alle standaard pakketten nodig welke in Cydia staan ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Bij mij is het steeds ''Jailbreak Failed '' maar ik heb net een schone OS erop gezet.
Alles netjes in DFU gedaan, als administrator geopend en ook nog als windows98, iemand enig idee? ps: Het apparaat is nog nooit gejailbreaked OS = Windows 7 Geheel schone OS op de iphone. 4.2.1 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie hier maar Ultimate jailbreak and unlock wizard Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ultimate jailbreak and unlock wizard Succes |
|
|||
|
|||
Voor een ieder met een 3G , je had niet op greenpois0n hoeven wachten omdat die al heel lang untethered gejailbteakt kan worden.
Doe dat met bv redsn0w 0.9.6b6 Greenpois0n is meer voor de nieuwe divices bedoeld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ik kan het niet echt vinden als ik al mijn gegevens heb in ingevoerd. |
|
|||
|
|||
Net gedaan werkt perfect. Gister ook geprobeerd maar toen werd de ispw niet herkend, nu raar genoeg wel. Anyway, iPhone is weer gejailbreakt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan had je het niet hoeven jailbreaken. Nee natuurlijk heb je niet alles dat in cydia te vinden is nodig. Je kan ook nooit dat alles op je phone installeren. Veelste veel. Met cydia of via cydia kun je de dingen die bij jou passen installeren op je iPhone en voor sommige mensen een uitkomst om hun telefoon te unlocken. Dat is denk ik de reden voor een jailbreak. |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|