Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gelukt! Alles in een keer, net alle tweaks enz teruggezet. Sommige dingen zijn anders (uiteraard). Wat mij wel opvalt is dat mijn achtergrond weer terugvalt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gelukt! Alles in een keer, net alle tweaks enz teruggezet. Sommige dingen zijn anders (uiteraard). Wat mij wel opvalt is dat mijn achtergrond weer terugvalt in het 'druppel plaatje' als ik een mapje op mn homescreen open. Als ik dat sluit komt mijn 'eigen achtergrond' weer terug. mijn eigen achtergrond is ook niet te zien op mn lockscreen.
iemand enig idee? Heb het aangepast via winterboard en een achtergrond uit cydia gehaald. thanks! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb de volgende probleem: Wanneer ik iemand wil bellen en daarna weer op stoppen druk, loopt telefoon helemaal vast na 1 min wachten gaat telefon respringe en komt dan in de safe mode te staan. Wanneer ik de safe mode weer ophef gebeurt weer het zelfde. Heeft iemand een oplossing ervoor ?
ik heb een iPhone 3GS |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door mykie; 09-02-11 om 08:46. |
|
|||
|
|||
heb net mijn ipad gejailbreakt met greenpoison en werkt super en gaat ook zeer snel.
Deze avond ga ik mij is bezighouden met de iphone. |
|
|||
|
|||
Ik heb een mega probleem
ik had mijn iphone mooi draaien met greenpois0n maar nadat ik wat verwijderd had ging het fout tel doet niks meer Heb hem nog geprobeerd om opnieuw op te starten maar hij blijft gewoon hangen appellogo knippert ook al geprobeerd in DFU te zetten HELP HELP ik kan er nu niks meer mee alle hulp is welkom |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zelfde probleem met een iPhone 4. Zal idd aan tweak liggen. Nog geen tijd gehad om uit te zoeken welke het is, maar als jij niet al te veel tweaks geinstalleerd heb kunnen we misschien de lijst van verdachte tweaks terug brengen.
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren avond de Pro versie van Lockdown geinstalleerd en het werkt perfect!!!!!!!!!!!!
tanx voor de tips!!! |
|
||||
|
||||
Ik lees hier dat een aantal mensen problemen hebben met gamecenter na de JB, nu gebruik ik zelf gamecenter niet maar heb ook problemen. als ik in app purchases wil doen krijg ik telkens meldingen dat dit geen test account is en dat ik een nieuw account moet aanmaken in de sandbox-omgeving, vervolgens krijg ik de melding dat de verbinding met de appstore is mislukt.
Ik kan via google wel soortgelijke problemen vinden maar die zijn gemiddeld een jaar oud en de oplossingen die daarbij worden vermeld werken niet. Dus mijn vraag is hebben meer last van deze bug na een JB met Greenpois0n RC5? (windows)
|
|||
|
|||
De Jailbreak werkt niet voor Windows met iPhone 3g.
Greenpoison herkent de DFU mode niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Heb gistre gp rc 5 erop geze, was hier nu eventjes aan het lezen , dacht dit heb ik nog niet geprobeerd,, maar bij mij werkt het dus prima.. mss jb nog eens opnieuw uitvoeren ? correct me if i'm wrong Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-02-11 om 17:52. |
|
|||
|
|||
alleen maar problemen met datanetwerk, valt steeds weg na 1-2 sec, ook al staan de instellingen juist :s
had ik het maar niet gedaan en gewoon lekker op 4.0 gebleven. Ben ook een hele boel apps kwijt, thanks! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet er nu enkel op toevoegen dat ik ondertusse gemerkt heb dat men dataverbinding niet meer tot stand komt, 3g icoontje komt erop maar hij vermeld dat er geen internetverbinding is.. iemand een oplosssing hiervoor ? dank bij voorbaat, een iphone zonder dataverbinding is geen iphone natuurlijk Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-02-11 om 17:52. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
Nou ik heb het weer voor elkaar hij doet het weer alleen nu heb ik een klein probleempje ik kan cydia niet opstarten ik heb hem wel geïnstalleerd maar krijg steeds de appel doodskop en gaat dan naar ontgrendel scherm
weet iemand waar dat aan kan liggen of heeft dat te maken met dat het erg druk is op de site hoor het graag |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
aub iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
IK heb daarna nog eens geprobeerd en dan werkte alles bij ineens weer wel :s raar maar ben zeer tevreden hij zegt dan een paar keer dat er geen internetconnection is en dan ineens springt hij gwn op de gevraagde internetpagina dus ik zou zegge probeer een paar keer en wie weet heb je ook geluk
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tja soms lukt het wel maar, wanneer je dan iPhone ff in standby laat en enkele minuten later nogmaals probeert lukt het weer niet. Wanneer je de iPhone opnieuw opstart, lukt het, paar seconden later al niet meer. Of heb je nogmaals proberen jb'en? (indien ja, kun je 2x proberen, terwijl het toestel dan eigenlijk al gejb'd is? ) Of gewoon nogmaals proberen surfen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Klik maar gewoon op doorgaan.
|
|||
|
|||
|
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|